AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg setter pris på et raskt svar her. Jeg har hatt kontakt med noen på Finn.no angående et kjøp. Når jeg får emailene med teksten rett i innboksen min på Outlook.com(/hotmail), er det bare å klikke Svar, skrive det jeg vil skrive, også kommer det rett i innboksen til den andre personen? Eller må jeg gå på Finn.no og svare med meldingsfunksjonen som er der? Skulle ha sendt et par bilder bl.a., så å svare med bare email hadde vært best. Emailadressen til den "andre personen" er noe som [email protected] (har byttet ut koden selvfølgelig) - så det ser jo ut som at det skulle gå bra? Eller? En stor vakker blomst til alle som svarer meg! Anonymous poster hash: d7b7d...634
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Ja, det kommer i innboksen når du skriver fra egen mail. Anonymous poster hash: 89076...984
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Ja, det kommer i innboksen når du skriver fra egen mail. Anonymous poster hash: 89076...984 Oi, den var kjapp. Tusen takk! Anonymous poster hash: d7b7d...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå