Gå til innhold

Høye jeans med smal midje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år slitt med å finne jeans jeg liker og kunne gjerne trengt noen tips til hvor jeg kan lete. De jeg har sverget til de siste årene er Jamie fra Topshop, men de er det jo ikke mulig å få tak i i Norge. Jeg har bred hofte i forhold til midjen og foretrekker jeans som rekker opp til omtrent navlen. Annet enn det vil jeg ha noen som er helt smale og plain i olastoff eller sort. Har du noen tips til hvor jeg kan se etter dette og hva slags modeller jeg bør prøve? Helst ikke mer enn 500-600 kroner.

Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har i alle år slitt med å finne jeans jeg liker og kunne gjerne trengt noen tips til hvor jeg kan lete. De jeg har sverget til de siste årene er Jamie fra Topshop, men de er det jo ikke mulig å få tak i i Norge. Jeg har bred hofte i forhold til midjen og foretrekker jeans som rekker opp til omtrent navlen. Annet enn det vil jeg ha noen som er helt smale og plain i olastoff eller sort. Har du noen tips til hvor jeg kan se etter dette og hva slags modeller jeg bør prøve? Helst ikke mer enn 500-600 kroner.

Har du forsøkt Bik Bok sine jeans, dem har mange fine modeller til under 500.

Skrevet

Har du forsøkt Bik Bok sine jeans, dem har mange fine modeller til under 500.

Jeg har hatt et par jeans derfra. Jeg syntes de var veldig stive, men det er et par år siden. Er det god stretch i de de har nå?

Skrevet

Jeg har hatt et par jeans derfra. Jeg syntes de var veldig stive, men det er et par år siden. Er det god stretch i de de har nå?

Ja :) Spør etter Higher SuperFlex i sort, så finner de ansatte den til deg. Det høres ut som den modellen du burde ha :) koster 499 i sort

Skrevet

Ja :) Spør etter Higher SuperFlex i sort, så finner de ansatte den til deg. Det høres ut som den modellen du burde ha :) koster 499 i sort

Tusen takk! De skal jeg prøve :D

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Neida de er myke. Enten superflex eller Never Denim. De er kjempegode på☺. Prøv, tror ikke du blir skuffa!

Skrevet

De på Bik Bok er veldig myke, veldig behagelige. Vil også anbefale Zara, de har også fine modeller som er høye, smale og plain, kjempefine til ca 500 kr

Anonymous poster hash: 7e9b7...eca
Skrevet

Neida de er myke. Enten superflex eller Never Denim. De er kjempegode på☺. Prøv, tror ikke du blir skuffa!

Supert, skal dra innom neste gang jeg er i byen!

De på Bik Bok er veldig myke, veldig behagelige. Vil også anbefale Zara, de har også fine modeller som er høye, smale og plain, kjempefine til ca 500 kr

Anonymous poster hash: 7e9b7...eca

Strålende! Er de fra Zara smale hele veien, for jeg er ganske brei over selve hofta. Midjen er mye smalere, så problemet jeg pleier å ha med bukser er å få dem til å sitte i midjen om jeg får dem over hofta.

Skrevet

Oj, jeg tror du gjør lurt i å prøve på et par Floyd bukser. Man får de høye i livet (både tre og fire knapper) og det er utrolig god stretch. 

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Supert, skal dra innom neste gang jeg er i byen!

Strålende! Er de fra Zara smale hele veien, for jeg er ganske brei over selve hofta. Midjen er mye smalere, så problemet jeg pleier å ha med bukser er å få dem til å sitte i midjen om jeg får dem over hofta.

Håper du finner en jeans som passer:-). Ellers er kjøpte jeg meg en Never Denim Groupie og en Never Denim Higer i går☺ Jeg elsker de jeansa, dem passer så fint og er myke og behagelige og helt tighte samtidig! Koster 500,- Tror du vil like de modellene fra Bik Bok☺.

Skrevet

Hvorfor går folk med disse. Jeg har sett mange med dem i det siste, og jeg synes det ser grusomt ut. Minner meg om buksene alle mødrene hadde på dag jeg begynte på skolen i 1986. Man får bare veldig høy og fremhevet buksefront. Ikke lekkert. 

Anonymous poster hash: 1a21c...41f
Skrevet

Jeg er veldig glad i Levis "HIgh rise skinny."

De er jo litt dyre (900), men ofte på tilbud både på zalando og ellos....

Skrevet

Hvorfor går folk med disse. Jeg har sett mange med dem i det siste, og jeg synes det ser grusomt ut. Minner meg om buksene alle mødrene hadde på dag jeg begynte på skolen i 1986. Man får bare veldig høy og fremhevet buksefront. Ikke lekkert. 

Hva tenker du egentlig på? Høytlivsbukser? Jeg går vel egentlig med dem fordi kroppen min ikke ser bra ut med lave bukser og fordi de er mer komfortable. Det fremhever også midjen.

• Liker 1
Skrevet

Høytlivsbukser er jo superflott på slanke kvinner med tynn midje. Nå er det heller ikke uvanlig at tidligere trender kommer tilbake igjen. 

Anonymous poster hash: f9dce...6db

Skrevet

Jeg synes for øvrig ikke høytlivsbuksene til BikBok har særlig tynn midje. 

Hvordan er Jamiebuksene fra TopShop da? 

Anonymous poster hash: f9dce...6db
Skrevet

Mango sine Noa jeans!

Anonymous poster hash: b43d0...010
Skrevet

Floyd sine bukser med fire knapper hos Byoung er fantastisk!

Anonymous poster hash: 2a75f...0cf
Skrevet

Jeg liker veldig godt ginatricot sine Molly bukser.  De er ganske billige også, egentlig. Koster vel 300, hvis jeg husker riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...