AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Når man er blitt dumpet eller har slått om på sms. Bør man da treffes for å prate skikkelig i etterkant? Noen som har gjort det? Det var han som var pådriver for bruddet. Men kanskje jeg som sa/skrev de endelige ordene. Nå føler jeg for å snakke. Mye fordi jeg vet vi kommer til å treffe tilfeldig på hverandre her og der. Jeg ønsker en god tone, og minst mulig kleinhet. Hva tenker dere om at jeg kontakter han og spør om å møtes? Vil det kanskje gjøre saken verre? Kan også nevnes at jeg er ganske redd for at forslaget mitt vil bli avvist. Forholdet var kort, og jeg er redd han ikke bryr seg. Er ca en uke siden det ble slutt. Og vi er begge godt voksne. Tro det, eller ei 😜Anonymous poster hash: 5f2d5...1da Anonymous poster hash: 9161b...51c
Gjest BethD Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Ja er kanskje lurt for å få svar på ting, og snakket skikkelig ut.. Dog ,jeg tror ikke jeg ville gjort det om bruddet var noe jeg ønsket...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Personlig synes jeg det er mest fair med en samtale face to face. Spesielt etter et sms-brudd. Du kan fint be om dette. Men ikke sikkert du får noen respons. Anonymous poster hash: bab04...746 1
Sandie Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Jeg personlig ville ikke gjort det,da jeg føler det ofte gjør ting verre.Men gjør det du føler for.Hvis du vet dere kommer til å treffe på hverandre igjen senere er det kanskje best å møtes til en kort samtale nå,så det blir mindre kleint senere.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Hadde dere møtt opp, om en eks du selv hadde dumpet, ønsket en prat? -tsAnonymous poster hash: 9161b...51c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Hadde dere møtt opp, om en eks du selv hadde dumpet, ønsket en prat? -tsAnonymous poster hash: 9161b...51c Ja så klart. Men jeg er ikke så veldig gira på å såre noen. Vet at mange ikke hadde giddi. Men jeg personlig har gjort dette og vil gjøre igjen om det er ønskelig. Anonymous poster hash: bab04...746 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Det er ganske billig og feigt å slå opp på sms uten å ha hatt avslutningspraten først. Man vil alltid, før eller senere, få behov for å prate ut. Det kan godt hende han vil nekte å møte deg nå siden du var så sleip som slo opp på sms og ikke lot han få prate ut når han kanskje trengte, men om du kjenner behovet for å prate ut for å greie å komme deg videre og legge kapitellet bak deg så er det ikke feil å ta kontakt. men respekter om han ikke svarer eller vil. Anonymous poster hash: e3e54...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå