Gå til innhold

det brant hjemme hos meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. nå har det seg sånn at det brant hjemme hos meg, en kjele tok fyr, men jeg fikk slukket den ganske fort. Nå er det masse sotflekker på kjøkkenvifta som ikke går vekk. Er redd eieerene skal bli sure. Har prøvd å spraye på alt mulig av klorin spray og salmiakk og alt mulig. Har fått vekk litt men er fortsatt masse flekker. Tips til hva jeg kan gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle hva som har skjedd, og betale for ny vifte? Om du har innboforsikring, så dekker kanskje den det?

• Liker 1
Skrevet

DU MÅ IKKE BLANDE KLOR OG SALMIAKK!!!

Anonymous poster hash: 529b3...57e

• Liker 10
Skrevet

Den vifta hadde vært min minste bekymring!

Du var ca 3 sekunder unna en brann som kunne ødelagt hele huset!

• Liker 1
Skrevet

Du må jo si i fra til huseier hva som har skjedd, og så sjekker du om innboforsikringen din dekker ny vifte. Ellers må du nesten dekke skadene selv, eller spørre om dette er noe depositumet ditt skal dekke. Uansett: snakk med huseier!!

Skrevet

Egenandelen er helt sikkert høyere enn prisen på en ny vifte.

Anonymous poster hash: 08f1d...4a7
Skrevet

Egenandelen er helt sikkert høyere enn prisen på en ny vifte.

Anonymous poster hash: 08f1d...4a7

Enig i denne. Med mindre du er gift/samboer og dere begge har Lo-favør kollektiv hjem slik at dere slipper egenandel. En ny ventilator koster 1500-3000. Egenandelen på innboforsikringa er gjerne 3-4000. Hvis vifta er gammel kan du også finne noe pent brukt rimelig.

Skrevet

du er jo nødt til å si ifra til huseier! flytter du så ser han jo den vifta uansett så like greit å si ifra nå emd en gang

Anonymous poster hash: 12389...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...