Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Kanskje ikke kjempe viktig spörsmål i verden, men: Har noen av dere mött eksen til deres nåvärende alene på gata. Sniddet hverandre, mens begge i visshet om den andres tilhörighet, stirret på hverandre? Scary... Hmmm. skummelt det der med jenter. Nå föler jeg meg bare kjempe rar som hadde öyekontakt med henne, og sikkert så slem ut. Sjalu jeg Det ble så feil... Så barnslig og litt dumt. Ingen av oss har noen gang hilst på hverandre. hmm. Og ingen har grunn til å ikke väre hyggelige hvis det skulle skje. Jeg mener vi er voksne nå. Jeg i midten av tyve, hun nesten tretti. Hvordan kan dette da skje? er vi jenter så eiesyke? kanskje når vi er premenstruelle og jävlige? jeg er sjalu sjalu sjalu sjalu
Ottine Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Skjønner hva du mener... Men - det var eksen hans, ikke sant? Nå har han valgt deg - som sikkert er mye penere! Selvtillit, woman!!!
Champagne Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 Jeg har ei sånn jente på skolen.. hun sikler på min ex (han slemme exen) og han har alltid foretrukket meg fremfor henne (på fest slipper han alt han har i hendene hvis han ser meg og kommer bort, selvom han prater med henne). Og hver gang jeg møter henne sender hun meg de hat-blikkene. Til å begynne med ble jeg helt forfjamset over dem og så bort, men nå stirrer jeg tilbake og smiler søtt. Funker hver gang, nå har hun nesten sluttet med det! Victory!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå