AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Del Skrevet 1. september 2015 ... hva er forskjellen ? Frøken Cyrus kommer ut som panseksuell, men hva er egentlig det?Anonymous poster hash: f2e1f...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 1. september 2015 #2 Del Skrevet 1. september 2015 Det er en "tumblr-legning" som betyr at du forelsker deg i enkeltmennesket, ikke rollen, kjønnet eller andre utrykk. Dvs, alt i alt en motegreie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Del Skrevet 1. september 2015 Hovedforskjellen er at bifile faller for menn eller kvinner, panseksuelle kan også falle for andre kjønnsuttrykk, som transpersoner, androgyne osv. Anonymous poster hash: 75c8c...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #4 Del Skrevet 1. september 2015 Det er en "tumblr-legning" som betyr at du forelsker deg i enkeltmennesket, ikke rollen, kjønnet eller andre utrykk. Dvs, alt i alt en motegreie. Det er ikke en tumblr legning nei. Det er noe som har eksistert lenge før tumblr og internett fantes. Men ja, det betyr at man forelsker seg i mennesket/personen på innsiden og ikke kjønnet eller rollen. Bifile tenner på begge kjønn (utsende, fremtoning), mens panseksuelle kun tenner på det som er på innsiden og kjønnet har ingenting å si hvis de først faller for den personen som er på innsiden. Slik som Triana også er Anonymous poster hash: b6273...1f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Del Skrevet 2. september 2015 Dette fører vel til en litt underlig måte å definere hetero, homo og bifile på. Akkurat som om vi skulle være sykelig opphengt i kjønn. Jeg forelsker meg jo også i personen, ikke kjønnet hans. Jeg tenner også på den som er inni mannekroppen. Anonymous poster hash: f2e1f...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Del Skrevet 2. september 2015 Dette fører vel til en litt underlig måte å definere hetero, homo og bifile på. Akkurat som om vi skulle være sykelig opphengt i kjønn. Jeg forelsker meg jo også i personen, ikke kjønnet hans. Jeg tenner også på den som er inni mannekroppen.Anonymous poster hash: f2e1f...b88 Jo, men kunne du forelsket deg i en mann som var inne i en kvinnekropp feks? Før og etter et kjønnsskifte? Anonymous poster hash: 75c8c...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Del Skrevet 2. september 2015 Jo, men kunne du forelsket deg i en mann som var inne i en kvinnekropp feks? Før og etter et kjønnsskifte?Anonymous poster hash: 75c8c...238 Ja det tror jeg fordi jeg er ikke enig med kvinneblader og tv-serier i hva som skal definere oss som kvinner og menn. Jeg selv er kvinne men identifiserer meg ofte mer med menn. Så hva som er definert som kvinnelige og mannlige egenskaper og "kjennetegn" er jo sosialt betinget.Anonymous poster hash: f2e1f...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Del Skrevet 2. september 2015 Ja det tror jeg fordi jeg er ikke enig med kvinneblader og tv-serier i hva som skal definere oss som kvinner og menn. Jeg selv er kvinne men identifiserer meg ofte mer med menn. Så hva som er definert som kvinnelige og mannlige egenskaper og "kjennetegn" er jo sosialt betinget.Anonymous poster hash: f2e1f...b88 Da er jo du også panfil. Gratulerer. Anonymous poster hash: 75c8c...238 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #9 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg veit ikke om jeg er biseksuell eller panseksuell. Jeg kan tenne og forelske meg i alle kjønn. Men ofte beksrives panseksuell som "kjønnsblind". Det er jeg ikke. Jeg kan fascineres av sekundære kjønnstrekk. Anonymous poster hash: 0d2dd...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå