Chrissy22 Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hei! Jeg er i min andre syklus nå hvor jeg tar i bruk el-tester. Tok en i morges med morgenurin som var nesten positiv (altså teststreken var litt svakere enn kontrollstreken) hva tror dere dette betyr? Har vanligvis EL på dag 13-15 så ble litt forvirret.
Gjest Wei Wei Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Er ikke noe som heter "nesten" positiv. Den er vel negativ. Det er mulig du får positiv i kveld eller i morgen, så skjer EL i morgen - overovermorgen (cd 10-12) ? 1
Chrissy22 Skrevet 1. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2015 Men da kan det jo like gjerne være at den ikke blir positiv før rundt cd 13-14 da, dersom det er ingenting som heter nesten positiv?
Chrissy22 Skrevet 1. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2015 Er ikke noe som heter "nesten" positiv. Den er vel negativ. Det er mulig du får positiv i kveld eller i morgen, så skjer EL i morgen - overovermorgen (cd 10-12) ? 's fotoChrissy22 i dag, 11:43 Men da kan det jo like gjerne være at den ikke blir positiv før rundt cd 13-14 da, dersom det er ingenting som heter nesten positiv?
Gjest Wei Wei Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 's fotoChrissy22 i dag, 11:43 Men da kan det jo like gjerne være at den ikke blir positiv før rundt cd 13-14 da, dersom det er ingenting som heter nesten positiv? Min erfaring er at hvis teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken, så er det samme døgnet strekene lir like. Så jeg pleier da å teste 3 ganger fra da. Ellers er det bare å ha samleie jevnlig i disse dagene, men EL-dagen er interessant å vite med tanke på IKM.
Chrissy22 Skrevet 7. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2015 Nå har jeg testet i helgen, og har bare fått negative. Fikk en veldig sterk på fredag kveld (som var enda sterkere enn den på cd 8), men vil ikke påstå den var like sterk som kontrollstreken men det kunne se ut som det var lik før. Tok en ny lørdag morgen som var svakere igjen. Skjønner lite nå. Skal etter syklusen hadde el i morgen, men jeg begynte å spotte lørdagen i sist syklus da, men fikk ikke skikkelig blødning før tirsdagen (to uker siden i morgen). Har foresten hatt flere dager med slim. På torsdag var det typisk el slim, strekkbart, rikelig og la seg oppå papiret. Noen med lignende erfaringer?
Chrissy22 Skrevet 7. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2015 Noen som kjenner seg igjen?
Gjest Valmuen Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Er ikke alltid jeg får positiv test heller, men kan som regel se et tydelig hopp der en eller to er tydelig sterkere enn de andre. Hos meg kommer EL-slim før positiv test, som regel 1-2 dager før
Chrissy22 Skrevet 7. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2015 Er ikke alltid jeg får positiv test heller, men kan som regel se et tydelig hopp der en eller to er tydelig sterkere enn de andre. Hos meg kommer EL-slim før positiv test, som regel 1-2 dager før Ja. Okei. Takk for svar! Begynner virkelig å tro jeg hadde el i helgen. Men i ettermiddag tok jeg en ny som var ganske tydelig og men ikke like sterk. Tok også en lilla cb som ble negativ, men siden det var første gang med en slik test var det vel ikke så rart den ble negativ? Denne eltestingen er virkelig forvirrende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå