AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hei. Jeg er en gutt som skal kjøpe helt vanlige, mørkeblå jeans. Den må være slim og helt clean. Hvor kan jeg kjøpe dette? Har prøvd Carlings noen ganger, men har ikke funnet så mye der egentlig… Finnes det andre butikker? Og er Tiger of Sweden f.eks. et godt merke? Cheap Monday? Nudie? Jeg skal også legge opp buksa. Pristak er 1k. Anonymous poster hash: d988c...79c
Gjest 100%naturlig Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Hei. Jeg er en gutt som skal kjøpe helt vanlige, mørkeblå jeans. Den må være slim og helt clean. Hvor kan jeg kjøpe dette? Har prøvd Carlings noen ganger, men har ikke funnet så mye der egentlig… Finnes det andre butikker? Og er Tiger of Sweden f.eks. et godt merke? Cheap Monday? Nudie? Jeg skal også legge opp buksa. Pristak er 1k.Anonymous poster hash: d988c...79c Hei! Gutt selv å går i skinny og helt tighte og stramme jeans, ned til anklene. Jeg er veldig tynn å bruker ofte jentebukser for at jeansen skal bli stramme nok til meg. Jeg ville prøvd på HM, Bik Bok sine Never jeans. De koster ca 400. Ellers er Nudie tight long john et kult merke jeg bruker, koster ca 1000. Ellers er Cheap Monday kule og trange å koster ca 5-600. Tighte Levis modeller og Tiger of Sweden er begge superkule, koster fra 1000 til 1200. Alle modellene finnes i både jente og guttemodeller, også på HM. Men Bik Bok er jentemodeller, men helt plaine og kule!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Dressmann har noen lekre mannebukser. Anonymous poster hash: f4817...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå