AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hvor og hvordan oppbevarer du smykkene dine? Har kjedene mine på en smykkehenger på veggen og resten i et smykkeskrin på badet. Men alt vikler seg inn i hverandre, så trenger tips om hvordan jeg skal oppbevare de. Et det best å ha de på badet eller på soverommet når man har små barn?Anonymous poster hash: 211e1...911
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Små ziplock-poser til dem som ikke har egen eske, ellers oppbevarer jeg alle i esken de kom med. Det tar litt plass, men smykkene holder seg mye finere når de får ligge i en tett eske med en vattdott så de ikke skraper seg opp. Jeg har dem på soverommet. Så lenge de er ute av rekkevidde for småttisene er det likegyldig hvor man har dem. Jeg pynter meg på soverommet, så da er det greiest å ha dem der. Anonymous poster hash: 2d1a8...01a
peppermyntete Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Smykker fra klesbutikker og lignende henger på knagger på kanten av bokhylla på soverommet, det lille jeg har av ekte smykker ligger i smykkeskrinet mitt. Noen i egne esker. De jeg bruker ofte ligger i en kopp i bokhylla.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Tråden for enklere arbeidsforhold for innbruddstyvene? Anonymous poster hash: 7d371...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå