Gå til innhold

Er det andre som liker nisjeparfymer her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er dagens duft?

For meg blir det Dyptique - Tam Dao EDP

Anonymous poster hash: 8e52d...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er nisjeparfymer? :)

Anonymous poster hash: e13ef...194

Nisse :nisselue: parfymer? :nissekonekyss:

Anonymous poster hash: a663a...1a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er nisjeparfymer? :)

Parfyme-fabrikanter som gjerne produserer mindre/er mindre kjent en de man finner hos de ordinære forhandlerne (Serge Lutens, Annick Goutal, Juliette Has a Gun, for å nevne noen) ;)

Akkurat nå, Calamity J fra Juliette Has a Gun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja:)!

Favoritten nå er Vittoria Apuana fra Profumi del Forte. Sikler på en fra Comptoir sud Pacifique... Tror jeg må bestille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestiller dere disse parfymene?

Jeg har vært innom Heaven Scent på eger i Oslo, men noen av de som jobber der kan være lit... hovne? Det er jo ganske dyrt for mye av det, så du blir liksom målt. Men det finnes nettside til dem da. Ellers så pleier jeg å være på utkikk når jeg er i utlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme-fabrikanter som gjerne produserer mindre/er mindre kjent en de man finner hos de ordinære forhandlerne (Serge Lutens, Annick Goutal, Juliette Has a Gun, for å nevne noen) ;)

Akkurat nå, Calamity J fra Juliette Has a Gun

Takk for at du forklarte det i et ordentlig svar :fnise::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom Heaven Scent på eger i Oslo, men noen av de som jobber der kan være lit... hovne? Det er jo ganske dyrt for mye av det, så du blir liksom målt. Men det finnes nettside til dem da. Ellers så pleier jeg å være på utkikk når jeg er i utlandet :)

Takk for svar ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tel Fragonard? I så fall så likar eg nisjeparfymar: Eau Fantasque er nydeleg, men har gått ut, så eg sparar så godt eg kan på den slanten eg har att! Eau de Vacances er den nye favoritten min frå Fragonard. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innehaveren er veldig grei og imøtekommende i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innehaveren er veldig grei og imøtekommende i hvertfall.

Ja, jeg har snakket med veldig hyggelige ansatte der, og fått både god service og gått derfra med et smil (og prøve på en parfyme jeg gjerne ville ha men de var utsolgt for! :danse: )! Det er derfor jeg skrev "noen av de"; det var ei to ganger jeg var innom som var begge ganger lite hjelpsom, og hadde en litt krass tone og ikke kom frem fra bak disken, så jeg forlot jo stedet fort.

Jeg er ung og student, så passer jo ikke akkurat inn i klientellet deres, men nisjeparfymer er noe av det jeg liker å bruker penger på, så jeg føler jeg kanskje blir undervurdert av denne ansatte. Men jeg liker butikken og utvalget deres godt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har snakket med veldig hyggelige ansatte der, og fått både god service og gått derfra med et smil (og prøve på en parfyme jeg gjerne ville ha men de var utsolgt for! :danse: )! Det er derfor jeg skrev "noen av de"; det var ei to ganger jeg var innom som var begge ganger lite hjelpsom, og hadde en litt krass tone og ikke kom frem fra bak disken, så jeg forlot jo stedet fort.

Jeg er ung og student, så passer jo ikke akkurat inn i klientellet deres, men nisjeparfymer er noe av det jeg liker å bruker penger på, så jeg føler jeg kanskje blir undervurdert av denne ansatte. Men jeg liker butikken og utvalget deres godt likevel :)

Skjønner jeg godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...