Gå til innhold

Så mye grusomme hemmeligheter.

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Blomsterert
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med mitt svar, men datet en mann som også sliter enormt pga tragedie med barn. Jeg trodde det ville gå. Han var så ærlig om det og også veldig utadvendt og åpen. Vi hadde det så fint. Men så viser det seg at han var så deprimert over dette. Bare skjulte det. Og det var så vondt. Det gikk dessverre ikke. Men jeg er glad vi prøvde og jeg er glad for tiden vi fikk sammen og de gode stunder. At mitt nærvære var bra for han i en periode av sitt liv. At jeg kanskje fikk løftet han opp noe. At jeg ga han håp.

Bare gjør det du føler er riktig men vit også hva du begir deg inn i.

Anonymous poster hash: d5dbe...14f

Skrevet

Ikke utlever ham på KG. Norge er et lite land.

Anonymous poster hash: 9e9e1...815
  • Liker 13
Gjest Blomsterert
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med mitt svar, men datet en mann som også sliter enormt pga tragedie med barn. Jeg trodde det ville gå. Han var så ærlig om det og også veldig utadvendt og åpen. Vi hadde det så fint. Men så viser det seg at han var så deprimert over dette. Bare skjulte det. Og det var så vondt. Det gikk dessverre ikke. Men jeg er glad vi prøvde og jeg er glad for tiden vi fikk sammen og de gode stunder. At mitt nærvære var bra for han i en periode av sitt liv. At jeg kanskje fikk løftet han opp noe. At jeg ga han håp.

Bare gjør det du føler er riktig men vit også hva du begir deg inn i.

Anonymous poster hash: d5dbe...14f

Takk for svar!Du vet hva det handler om,så ble så lettet over svaret ditt!Jeg leste og vurderer.

Skrevet

Som det står over her, vær så snill og slett innleggene dine. Du utleverer en stakkars fyr, denne historien kan svært mange kjenne igjen.

Anonymous poster hash: f4633...f0f
  • Liker 11
Gjest Blomsterert
Skrevet

Slapp av.Hvem sa at han er norsk?

Skjønner at du mener godt da.Ingen vil kjenne igjen dette her.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Som det står over her, vær så snill og slett innleggene dine. Du utleverer en stakkars fyr, denne historien kan svært mange kjenne igjen.

Nei.Da hadde jeg ikke skrevet det.

Skrevet

Vel. .. Hvis jeg hadde vært den mannen -og hadde blitt tipset om at en historie som ligner på min er ute på KG. Så ville jeg i hvertfall ha dumpet DEG. Du er lett gjenkjennelig.

Hadde ikke stolt på at du ikke plapret om ting til andre. For innlegget ditt virker helt unødvendig. Og for alt du vet er jeg kanskje den mannen. Eller for den saks skyld moren til mannen.

Anonymous poster hash: 38113...d55

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner godt du blei sjokkert og føler for denne mannen.. 

Men en så tragisk hendelse kan lett bli kjent igjen her inne....

Skrevet

Dette er grunnen til at jeg ikke utleverer meg noe særlig til kvinnfolk i det hele tatt...

Vet ikke hvorfor de er slik men helt siden datamaskinen og teknologien har gjort det mulig så har skaden å utlevere seg til kvinnfolk blitt ute av proposisjoner...

Anonymous poster hash: 76747...e3d

• Liker 1
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet (endret)

Men,jeg tenker han er deprimert,så klart,og jeg vet ikke om jeg klarer å få han opp.Det er noen år siden det skjedde,men han er selvfølgelig sterkt preget av tragedien.

Jeg føler meg helt hjelpesløs,og vil jo treffe han igjen.Han jobber og jobber for å ikke tenke så mye.

Det her er bare så vondt.

Stakkars :-(. Han må ha det helt forferdelig :-(.

Her er det dessverre noe du bør passe deg for, før du går videre.

Med mindre du er utdannet psykolog og har lyst til å være sammen med pasienten din, så burde du ikke starte et forhold med problemene hans som grunnlag. Det er noe jeg sier av egen erfaring. Resultatet vil sannsynligvis bli at han blir avhengig av å ha deg, men for at han ikke skal miste deg pga. alt det vonde han sliter med, så kan han komme til å gjøre deg avhengig av han. Det kalles medavhengighet.

Så hvis du vil bli sammen med han, så bør ikke problemene hans være grunnlaget i forholdet. Dette er det mange mennesker som har brent seg på og som ender opp med å være single i mange mange år etter, fordi de har brent seg såpass og fordi de har fått issues selv etter å ha gitt så mye av seg selv for å hjelpe den andre.

Hvis du vil bli sammen med han, så bør grunnlaget være at dere har det fint sammen. Du burde sette litt grenser for hvor mye han skal involvere deg i problemene sine. Han bør heller oppsøke psykolog for å løse dette.

På en annen side kan det hende at alt han trenger er litt forståelse. Bare vær forsiktig, så du ikke ender opp som psykologen hans.

Endret av Svampebobb1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Stakkars :-(. Han må ha det helt forferdelig :-(.

Her er det dessverre noe du bør passe deg for, før du går videre.

Med mindre du er utdannet psykolog og har lyst til å være sammen med pasienten din, så burde du ikke starte et forhold med problemene hans som grunnlag. Det er noe jeg sier av egen erfaring. Resultatet vil sannsynligvis bli at han blir avhengig av å ha deg, men for at han ikke skal miste deg pga. alt det vonde han sliter med, så kan han komme til å gjøre deg avhengig av han. Det kalles medavhengighet.

Så hvis du vil bli sammen med han, så bør ikke problemene hans være grunnlaget i forholdet. Dette er det mange mennesker som har brent seg på og som ender opp med å være single i mange mange år etter, fordi de har brent seg såpass og fordi de har fått issues selv etter å ha gitt så mye av seg selv for å hjelpe den andre.

Hvis du vil bli sammen med han, så bør grunnlaget være at dere har det fint sammen. Du burde sette litt grenser for hvor mye han skal involvere deg i problemene sine. Han bør heller oppsøke psykolog for å løse dette.

På en annen side kan det hende at alt han trenger er litt forståelse. Bare vær forsiktig, så du ikke ender opp som psykologen hans.

Takk for klokt svar.Tar det til etterretning.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Vel. .. Hvis jeg hadde vært den mannen -og hadde blitt tipset om at en historie som ligner på min er ute på KG. Så ville jeg i hvertfall ha dumpet DEG. Du er lett gjenkjennelig.

Hadde ikke stolt på at du ikke plapret om ting til andre. For innlegget ditt virker helt unødvendig. Og for alt du vet er jeg kanskje den mannen. Eller for den saks skyld moren til mannen.

Anonymous poster hash: 38113...d55

Ingen her Vet h en dette handler om.Det garanterer jeg.At andre kan kjenne seg igjen,vel sånn er det,med alt.Takk for at en aldri er alene om noe,tenker jeg da.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg skjønner godt du blei sjokkert og føler for denne mannen..

Men en så tragisk hendelse kan lett bli kjent igjen her inne....

Han er ikke norsk,og bor heller ikke her.Håper alle får med seg det.

Skrevet

Dette var urolig trist å høre, TS. Nå har jeg ikke vært i en lignende situasjon, så jeg vil ikke uttale meg noe særlig, men hadde jeg vært deg hadde jeg plottet ut med minimalt med informasjon her på KG -for som flere har sagt, så er Norge er lite land, og selv om du holder han anonym så kan han bli gjenkjent blant hans nærmeste...

Gjest Blomsterert
Skrevet

Dette var urolig trist å høre, TS. Nå har jeg ikke vært i en lignende situasjon, så jeg vil ikke uttale meg noe særlig, men hadde jeg vært deg hadde jeg plottet ut med minimalt med informasjon her på KG -for som flere har sagt, så er Norge er lite land, og selv om du holder han anonym så kan han bli gjenkjent blant hans nærmeste...

Ja.Men han er ikke norsk,og har aldri bodd i Norge.

Om noen tror og mener,så er det ingen dømming.Tvert om.Det er jo sikkert flere som har opplevd slike tragedier,og det som skrives her,er folk som har empati.Det er jo bra.En kan ikke alltid unngå det som er vondt og vanskelig.Det viktige er medmenneskelughet,og det er det dere i tråden her viser.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ok.Hvordan sletter jeg? Må å ta til etterretning kritikk her. Var virkelig ikke meningen å støte noen,og han har ingen forbindelse til Norge.

Skrevet

Åja han ja...

Anonymous poster hash: 0041f...200

Gjest Blomsterert
Skrevet

Åja han ja...

Anonymous poster hash: 0041f...200

Mye nødvendig? Folk som deg..eller mulig du kun har en dårlig dag.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Har slettet.Ingen vet her hvem han er,han hører ikke til i Norge.Tenkte litt på at andre kunne tenke det handlet om noen de visste om,så da måtte jeg slette.Takk for saklig kritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...