AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hei, etter godt over 1 år med prøving fikk jeg endelig positiv test på IKM. Tokk testen på kvelden, det ble strek, uten tvil, men den er svak og ikke ordentlig rød/rosa som kontrollstreken. Tokk så en ny test morgenen etter og ennå en test dagen der igjen på kvelden. Alle viser det samme, men det som bekymrer meg er at strekene ikke blir sterkere med tiden.. Burde de ikke bli sterkere ettersom jeg trolig øker mengde HCG med dagene? Er redd for å ta en ukesindikator og den plutselig nå ikke skulle slå ut.. Endelig satt spiren så er vel kanskje bare over nervøs. Noen som kan roe det ned? Burde jeg evt. ta blodprøve hos lege å påse økning i HCG? hvordan foregår i såfall dette, får man svar samme dag? Sliter samtidig med kraftige luftsmerter. Så om noen har råd for å dempe de blir jeg veldig glad Til dere andre som jakter symptomer, det eneste jeg har hatt er de voldsomme luftsmertene, støl i magen, uteblitt mens og positiv test på ikm. Ikke tidligere Anonymous poster hash: 65e16...9e4
Gjest Wei Wei Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Vent to dager med å teste og så sammenlikn tester med større mellomrom enn 12 timer.
Lindasofie Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Ta en digital test fra clearblue, så får du svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå