AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Vil en uke med underspising gjøre noen skade på kroppen min? Si at man ligger rundt 1000 kcal/dagen i en uke, når man vanligvis ligger på 1500-1700. Økonomien er litt stram frem til mandag og jeg har satt opp en matplan ut ifra de varene jeg har i skapet, og fordelt på en uke blir det litt mindre enn normalt.. Det er nok til at jeg kommer meg gjennom dagene, men jeg er redd det kan prege helsa på lengre sikt? Jeg vet det ikke er å anbefale å spise så lite, men vil kun én uke med dette kostholdet skade meg på noe vis eller ødelegge metabolismen eller noe? Anonymous poster hash: 11ae3...908
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Nei, du ødelegger ikke kroppen eller forbrenningen med en uke med underspising. Det som skjer er at du kommer til å tære litt på musklene dine og mest sannsynlig være veldig sulten. Anonymous poster hash: c7d22...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Nei, du ødelegger ikke kroppen eller forbrenningen med en uke med underspising. Det som skjer er at du kommer til å tære litt på musklene dine og mest sannsynlig være veldig sulten. Anonymous poster hash: c7d22...0dc Takk for svar. Da er det vel overkommelig i en uke, tenker jeg. Får ta en real feast når mandagen kommer. Anonymous poster hash: 11ae3...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå