Gå til innhold

To sjenerte mennesker som liker hverandre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en utrolig spennende tid dette, men jeg er jo samtidig veldig redd for at han ikke føler helt det samme for meg. Jeg har dog likevel nå bestemt meg for at jeg skal ta sjangsen og bare virkelig vise han at jeg liker han. Det er litt irriterende at han er så goodguy som han er, for han tør ikke gjøre noe før jeg viser han at jeg virkelig liker han først, og har nå sett at jeg må nok ta steget med å kysse han, for han kommer ikke til å kysse meg på munnen selv om jeg merker at han har veldig lyst (vi lå sammen og det var 1 cm mellom nesetippene våre, men jeg turte ikke kysse han akkurat da) og jeg er også veldig redd for å gjøre noe sånt fordi jeg er så redd for å bli avvist og at jeg har helt mistolket alt sammen.. Jeg tror han har det på veldig samme måte.

Jeg klarer ikke konsentrere meg om noe annet for tiden, og gleder meg til jeg ser han om noen dager og håper jeg får sjansen til å gi han et kyss :) Jeg håper bare jeg kan få noen innspill her på hvordan jeg kan finne en "unnskyldning" på å komme så tett på han da. Han har tidligere respondert positivt på kroppskontakt, og tenkte at siden jeg ofte er kald på fingrene kan jeg f.eks si "ååh, jeg fryser sånn. Kjenn så kald jeg er" og så legge hånden min på armen hans og se om han da vil varme meg eller noe sånt (det gjorde han for litt siden) slik at jeg kan få anledningen.

Hva tenker dere? Noen råd?

Anonymous poster hash: 968c0...fe3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enkleste måten å få fortgang i dette på er vel faktisk rett og slett å drikke litt alkohol ;)

Hvis dere driver med det, da.

Hvis ikke så har du jo klassikeren med å se en film sammen, hvor man sitter ved siden av hverandre som normale folk i starten og glir nærmere hverandre millimeter for millimeter i ekstremt saktegående tempo før det ender med et kyss etter to timer. Tjuvtrikset er å ha det kaldt i leiligheten sånn at dere ender opp med å måtte sitte tett sammen og ta et teppe over dere. Det lærte jeg av en som dro det på meg. Var ikke så vanskelig å gjennomskue, men jeg ble med på leken  :fnise:  

Nå for tiden er jeg veldig langt fra blyg, men sånne situasjoner som det er jo ganske kos og har definitivt sin sjarm :) Fint å bygge opp spenning litt, blir så bra når dere endelig kysser. For ut fra det jeg leser så skjer det garantert! Heier på deg  :blomst:

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Skrevet

Enkleste måten å få fortgang i dette på er vel faktisk rett og slett å drikke litt alkohol ;)

Hvis dere driver med det, da.

Hvis ikke så har du jo klassikeren med å se en film sammen, hvor man sitter ved siden av hverandre som normale folk i starten og glir nærmere hverandre millimeter for millimeter i ekstremt saktegående tempo før det ender med et kyss etter to timer. Tjuvtrikset er å ha det kaldt i leiligheten sånn at dere ender opp med å måtte sitte tett sammen og ta et teppe over dere. Det lærte jeg av en som dro det på meg. Var ikke så vanskelig å gjennomskue, men jeg ble med på leken  :fnise:  

Nå for tiden er jeg veldig langt fra blyg, men sånne situasjoner som det er jo ganske kos og har definitivt sin sjarm :) Fint å bygge opp spenning litt, blir så bra når dere endelig kysser. For ut fra det jeg leser så skjer det garantert! Heier på deg  :blomst:

Hahaha, alkohol er en plan det og faktisk, men da må jeg få han med ut først. Skal invitere han med og håpe han blir med :) 

Film har jeg også tenkt på. Jeg har sagt en film han bør se, så tenkte å spørre om han vil se den sammen med meg. Kveldene begynner å bli kalde, så jeg kan bare si at jeg fryser skikkelig og håpe han tar hintet :P Forrige gang jeg sa det så var det bare sånn "ja, du kan få litt dyne med meg da". Og jeg tenkte bare "GUUUD, Det var jo ikke DYNA jeg ville ha da, men DEG". Hahahaha! Skulle ønske jeg hadde sagt det. 

Takk for støtte! Er så nervøs! 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tenker sånn at det er vanskelig å mistolke det å ligge 1 cm fra hverandre, med nesetippene nesten borti. Hadde jeg ligget sånn ved siden av noen så hadde det absolutt vært riktig å tolke det dithen at jeg gjerne ville blitt kysset også. Så jeg tror nok ikke du har misforstått!  :blomst:

Lykke til!

Skrevet

Ååå så koselig!! :) :) Dette må du bare hoppe ut i , nå har du jo fått ganske klare signaler på at han liker deg! Han er sikkert litt skremt for å ødelegge et vennskap selv, så hva med å ta den samtalen med han etter du får kysset han? At du virkelig har ønsket lenge å få kysse han og håper at han vil vurdere deg som noe mer enn en venn, istedet for at det skal bli kleint mellom dere og ingen vite hva den andre tenker. Snakk om det, vær åpen med følelsene og ønskene! :) Hold oss oppdatert da

Anonymous poster hash: 8f07f...7bd
Skrevet

Dette var jo så koselig å søtt å lese... :laugh:

Go for it !!

PS; alkohol er absolutt ikke dumt, men det må IKKE bli for mye..:)

Virker som dere bare trenger å dele en flaske vin ;)

Skrevet

Åh, dette vil jeg følge med på. Lov å oppdatér oss! 😁

Anonymous poster hash: a6ba4...0a5

Skrevet

Dere må jo ikke ut på byen for å drikke da, se film og dele en flaske vin er jo genialt. Så "må du bare hente noe" og når du kommer tilbake setter du deg inntil fordi du fryser (kombiner gjerne med skru ned varmen trikset). Har dere datet en stund kan du sette deg i armkroken, så er veien kort til et kyss under rulleteksten (ev. velg en kjedelig film om du er utålmodig ;)). 

Anonymous poster hash: bacb5...1a4
Skrevet

Åh, dette vil jeg følge med på. Lov å oppdatér oss!

Jeg skal oppdatere på mandag eller noe i den duren for å fortelle om noe har skjedd :) Så du får finne tråden igjen da :)

Skrevet

(vi lå sammen og det var 1 cm mellom nesetippene våre, men jeg turte ikke kysse han akkurat da) 

Samleie men ikke kyssing? Dette høres merkelig ut.

Anonymous poster hash: b1fc2...1e4

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Samleie men ikke kyssing? Dette høres merkelig ut.

Anonymous poster hash: b1fc2...1e4

Tror TS mente at de lå ved siden av hverandre bare?

Skrevet

Tror TS mente at de lå ved siden av hverandre bare?

Korrekt. Vi lå i hans seng og bare prata. Eller det var bare litt fotflørting og vi bare strøyk litt på hverandre og jeg fikk et kyss på kinnet. Ganske uskyldig, men utrolig fint at vi kunne gjøre det da :) Gleder meg til jeg ser han igjen :) Kan nesten ikke vente :P

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Korrekt. Vi lå i hans seng og bare prata. Eller det var bare litt fotflørting og vi bare strøyk litt på hverandre og jeg fikk et kyss på kinnet. Ganske uskyldig, men utrolig fint at vi kunne gjøre det da :) Gleder meg til jeg ser han igjen :) Kan nesten ikke vente :P

Nååååw. Haha, jeg får lyst på! Så koselig, nyt det!  :laugh:

Skrevet

Ååååh, herregud så koselig. ❤️❤️❤️❤️❤️

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Åååå, høres så koselig ut! Jeg heier på dere ♥♥

Skrevet (endret)

Så koselig at dere er på såpass bølgelenge.

Krysser fingre og tær at det ordner seg for dere. :-) Det ser allikevel ut som han trenger litt tid på å gå til "neste steg". Allikevel kjør på med å være proaktiv om han er klar for det.

Endret av Den mystiske
Skrevet

Så koselig at dere er på såpass bølgelenge.

Krysser fingre og tær at det ordner seg for dere. :-) Det ser allikevel ut som han trenger litt tid på å gå til "neste steg". Allikevel kjør på med å være proaktiv om han er klar for det.

Mener du at jeg ikke skal kysse han, men vente til han evt kysser meg siden du tror han trenger tid?

Skrevet

Dette høres superkoselig, gleder meg til oppdatering! Vil råde deg til å være litt på hvis du tør det TS, han høres ut som en ganske sjenert fyr. De sjenerte jeg har datet har alltid blitt glad når jeg har kysset dem først. :)

Anonymous poster hash: b5a63...ca6
Skrevet

TS her.

Ikke noe spesielt som har skjedd enda, annet enn at vi har vært sammen helt siden han kom fredagskvelden. Har bare sett filmer og litt forskjellig sammen. Føler dog ikke jeg får særlig mye av fysisk kontakt selv om jeg prøver så godt jeg kan å ta borti armen hans av og til da. Så derfor har jeg ikke helt kommet dit der jeg føler jeg vil kysse han, for jeg føler ikke vi har en sånn type kontakt nå der jeg kan gjøre det.

Så nå vil jeg virkelig bare snakke med han og si det som det er. Orker ikke gå rundt grøten. 

Skrevet

Tafatt fyr.. Eller så er han ikke så interessert. Men om du er det så må du bare ta ansvaret og se hva som skjer.

Anonymous poster hash: 881c7...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...