Gå til innhold

3 km til skolen og 3 km tilbake, er det nok?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 20 minutter på 2,2 km. Har målt :laugh:

ts : som sagt kan det hende det er nærmere 5 km. Jeg var sent ute i dag og det var omtrent som om jeg løp, og det tok 45 minutter så ja

Anonymous poster hash: c7d3d...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var bare jeg som hadde en liten kortslutning da jeg svarte. Jeg vet godt at 6 km/t er et ganske raskt gåtempo.

Allikevel vil jeg anbefale TS å gjøre noe mer. Det viser seg for eksempel at hvis man sitter mye stille i løpet av dagen, på skole eller jobb, forsvinner nesten hele helseeffekten ved å være aktiv. Du bør få opp pulsen flere ganger i løpet av dagen, trappegåing er en utmerket måte å gjøre det på. Heis og rulletrapp er for de som ikke kan gå eller som har veldig mye å bære på.

Å gå i en time hver dag gir en ganske bra helseeffekt, men du bør helst få opp pulsen noen ganger i løpet av dagen, da får du enda bedre helseeffekt. Nok en gang er trappegåing en utmerket metode. Du bør blir litt anpusten, men du trenger ikke ta i så du kjenner blodsmaken i munnen.

Ts: jeg går på diett, oog går ned en halv kilo i uken. Er heller ikke overvektig, men ja jeg passer på helsen :)

Anonymous poster hash: c7d3d...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hva? Er det like langt frem og tilbake om man går samme vei? :overrasket:

Hva er målet ditt ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...