AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #21 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg bruker 20 minutter på 2,2 km. Har målt ts : som sagt kan det hende det er nærmere 5 km. Jeg var sent ute i dag og det var omtrent som om jeg løp, og det tok 45 minutter så ja Anonymous poster hash: c7d3d...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #22 Del Skrevet 1. september 2015 Det var bare jeg som hadde en liten kortslutning da jeg svarte. Jeg vet godt at 6 km/t er et ganske raskt gåtempo. Allikevel vil jeg anbefale TS å gjøre noe mer. Det viser seg for eksempel at hvis man sitter mye stille i løpet av dagen, på skole eller jobb, forsvinner nesten hele helseeffekten ved å være aktiv. Du bør få opp pulsen flere ganger i løpet av dagen, trappegåing er en utmerket måte å gjøre det på. Heis og rulletrapp er for de som ikke kan gå eller som har veldig mye å bære på. Å gå i en time hver dag gir en ganske bra helseeffekt, men du bør helst få opp pulsen noen ganger i løpet av dagen, da får du enda bedre helseeffekt. Nok en gang er trappegåing en utmerket metode. Du bør blir litt anpusten, men du trenger ikke ta i så du kjenner blodsmaken i munnen. Ts: jeg går på diett, oog går ned en halv kilo i uken. Er heller ikke overvektig, men ja jeg passer på helsen Anonymous poster hash: c7d3d...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2015 #23 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva? Er det like langt frem og tilbake om man går samme vei? Hva er målet ditt ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå