AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hva gjør man da? Går det an å returnere pakken uten å ha et slikt skjema vedlagt? Anonymous poster hash: 27a75...b98
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Det gjør det, eller så kan du be dem sende deg et skjema. Angrefristen på 14 dager begynner ikke å løpe før du får skjemaet, og manglende skjema kan utvide fristen med inntil 12 måneder: http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/selgers-plikt-til-å-informere Anonymous poster hash: 8f710...3c3
Honey Dew Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Hva gjør man da? Går det an å returnere pakken uten å ha et slikt skjema vedlagt? Anonymous poster hash: 27a75...b98 Det finnes angrefristskjema på internett, som du kan laste ned og skrive ut 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Det gjør det, eller så kan du be dem sende deg et skjema. Angrefristen på 14 dager begynner ikke å løpe før du får skjemaet, og manglende skjema kan utvide fristen med inntil 12 måneder: http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/selgers-plikt-til-å-informere Anonymous poster hash: 8f710...3c3 Jeg er klar over at det er 14 dager man har på seg til det. Jeg bare tenkte at det kanskje ble litt knapp tid dersom jeg skulle få dem til å sende det over til meg nå når jeg først har fått pakken. Jeg trodde egentlig at angrefristen begynte å løpe ut den dagen jeg mottok pakken. Før tror jeg at jeg har måttet skrive dato for når jeg mottok pakken på selve skjemaet?! Anonymous poster hash: 27a75...b98
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Det finnes angrefristskjema på internett, som du kan laste ned og skrive ut Takk! Da får jeg søke etter det. Godt jeg har printer. Anonymous poster hash: 27a75...b98 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Takk! Da får jeg søke etter det. Godt jeg har printer. Anonymous poster hash: 27a75...b98 Men hvis du leser linken jeg sendte deg, står det at du ikke trenger skjema for å returnere pakken. Og fristen begynner ikke å løpe før de eventuelt ettersender skjemaet til deg, så du har så god tid som bare det. Anonymous poster hash: 8f710...3c3
Gjest Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Har du sjekket inni boka? Min bokklubb legger alltid angreskjemaet der
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Noen ganger sender de heller ikke skjemaet med, men sender det istedenfor samtidig med ordrebekreftelsen / bekreftelsen på at pakken er sendt. Anonymous poster hash: 09704...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå