Gå til innhold

Parker i Oslo fra kl 21:00: kun homser ute på benkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre...jogget gjennom en av parkene i Oslo og hva møter meg i skumringen?

Jo, kun homofile gutter og menn hånd i hånd overalt.

Er det de homofiles dag i dag - eller eier de homofile menn og gutter Oslos parker fra kl 21:00 og utover?

Frustrert jogger :-/

Anonymous poster hash: eab4a...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du frustrert? Er det fordi du ikke liker homofile, eller er det fordi du er sjalu på dem?

Anonymous poster hash: 17020...f13
  • Liker 4
Skrevet

Parker i byer går eller løper man ikke alene i på kveldstid.

Anonymous poster hash: 7d9b4...da0

Skrevet (endret)

Eller han trodde du kom til å bli glad og stolt for at han endelig kan være seg selv? Mulig han ikke visste at søsteren hans heller ville være bridezilla enn en å støtte og glede seg med familien sin.

Ja, etter kokken 21:00 i Oslo tar homofile menn over byen, og da særlig parkene. Det er en avtale som ble fremforhandlet i byrådet.

Forstår frustrasjonen, ettersom du er så uheldig at du må jogge fordi alle disse homofile mennene som sitter på krakker og holder hender.

Endret av Evans
Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg håper ikke du er alvorlig nå??

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Må bare spørre...jogget gjennom en av parkene i Oslo og hva møter meg i skumringen?

Er det de homofiles dag i dag - eller eier de homofile menn og gutter Oslos parker fra kl 21:00 og utover?

Jeg skjønte ikke helt, er du frustrert over at homofile tørr å vise seg frem offentlig??  :vetikke:

Skrevet

Du får nesten holde deg inne hvis synet av folk som er glade i hverandre plager deg. Kjøp deg en jævla tredemølle!

• Liker 4
Skrevet

Hvilke parker? Jeg rusler rundt i byen jeg også og jeg ser nesten ingen homser.

Anonymous poster hash: 45cd3...298
  • Liker 1
Skrevet

Takk for interessante svar. Måtte bare få ut min undring!

Gjest Hofmann
Skrevet

Det er en kjent sak at homofile går ut sent. 21.00 er egentlig litt i tidligste laget, så akkurat det er litt overraskende.

Skrevet

TS, ble du moralsk indignert? I så fall gjør det meg moralsk indignert.

Anonymous poster hash: f9ab7...bfd
  • Liker 1
Skrevet

Er det frognerparken du har vært i da?
Sofienbergparken, cuba parken, thorshov parken og fengselsparken er ihvertfall ikke noe homseparker.
Sikkert et og annet homsepar der også , men de fleste guttene som sitter sammen ser er kamerater som drikker øl eller røyker en joint :)

Anonymous poster hash: 3b389...62e
Skrevet

Vi er i 2015 og folk bruker enda begrepet som homse. Er folk virkelig så lite opplyste?

Anonymous poster hash: 9564e...909

• Liker 1
Skrevet

Vi er i 2015 og folk bruker enda begrepet som homse. Er folk virkelig så lite opplyste?

Hvilke begreper mener du vi skal bruke?

• Liker 1
Skrevet

Hvilke begreper mener du vi skal bruke?

Det lurer jeg på også. Det beste er jo å kalle folk navnet sitt, men på en gruppe /legning osv hva da?

Man sier jo "snowboardere" "skiløpere" "muslimer" "kvinner", så hvorfor ikke "homser"?

Skrevet

Det lurer jeg på også. Det beste er jo å kalle folk navnet sitt, men på en gruppe /legning osv hva da?

Man sier jo "snowboardere" "skiløpere" "muslimer" "kvinner", så hvorfor ikke "homser"?

De er jo bare helt normale folk. Hvorfor skal de klassifiserer som noe annet enn det du er? Jeg ser ikke hva som er annerledes en såkalt "homse" og et "vanlig" menneske, så jeg kan rett og slett ikke forstå hvorfor noen mennesker skal klassifiserers som noe annet.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Frustrert? :-D hvorfor det liksom?? Er ikke rart jeg liker Kg,her er mye underholdende gitt!

Men mye vettugt også,så det er sagt.Jogg andre plasser da vel?

Haha,så mye rart!

Skrevet

De er jo bare helt normale folk. Hvorfor skal de klassifiserer som noe annet enn det du er? Jeg ser ikke hva som er annerledes en såkalt "homse" og et "vanlig" menneske, så jeg kan rett og slett ikke forstå hvorfor noen mennesker skal klassifiserers som noe annet.

Du klarer faktisk ikke forstå hvorfor vi har ord som beskriver noe utover at man er menneske? Imponerende...

• Liker 1
Skrevet

En del av parkene i Oslo blir møteplasser for homofile når det mørkner om sommeren. Hvorvidt det er noe sånt trådstarter plutselig har ramlet inn i vet jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet

I kveld var jeg og handlet på Rema og jaggu var det bare heteroer i kassekøen.

Skjer med verden?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...