Gå til innhold

Bør en smile på Tinder eller se alvorlig ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange ser så alvorlige ut på Tinder, er det ikke bedre å smile litt!? 
Smil da jenter, ikke se så stramme å alvorlige ut.

Hvorfor er det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi kvinner er livredde for at et hyggelig smil skal oppfattes som "jeg er kåt og vil p..e".

Anonymous poster hash: 2e59c...353
Skrevet

Selv har jeg to bilder av meg selv, et hvor jeg smiler med tennene og et hvor jeg smiler litt uten å vise tennene, rett og slett fordi jeg egentlig er usikker på smilet mitt. 

Anonymous poster hash: a2e41...b9f
Skrevet

Jeg har snappet med ei over lang tid, hun har aldri smilt på et bilde noen gang.

• Liker 1
Skrevet

På de bildene jeg hadde på slike sider så smilte jeg delvis.

Skrevet

Jeg har snappet med ei over lang tid, hun har aldri smilt på et bilde noen gang.

Omg jessheim... 😂

Anonymous poster hash: d96f0...f69

Skrevet

Jeg har bitt meg merke i at de fleste kvinner smiler på profilbilder, mens overvektige kvinner ser ofte skikkelig biske/olme ut. Dette gjelder ikke Tinder, men Møteplassen og Facebook

Anonymous poster hash: 1698e...c49
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg smiler på alle mine (tror jeg).. lenge siden jeg har vært på Tinder nå :fnise:

Skrevet

Fordi når man smiler, blir ikke ansiktet like symmetrisk. Noe som gjør at smilebilder ofte blir litt rare. Selv om jeg tror de fleste vil foretrekke smilebilder, da de viser mer personlighet og karakter.

Anonymous poster hash: db948...e10
Skrevet

Fordi når man smiler, blir ikke ansiktet like symmetrisk. Noe som gjør at smilebilder ofte blir litt rare. Selv om jeg tror de fleste vil foretrekke smilebilder, da de viser mer personlighet og karakter.

Anonymous poster hash: db948...e10

Litt enig. Nesa mi ser for eksempel ganske rar ut når jeg smiler skikkelig, den blir bredere på en måte. Det synes ganske godt på bilder.

Jeg har fine og hvite tenner da, så "in real life" tror jeg folk legger mer merke til selve smilet pluss utstrålingen min, og ikke ser så nøye på øvrige uperfekte ansiktstrekk ;) Smiler mer enn gjerne i virkeligheten ;)

Anonymous poster hash: d62f9...5c2

Skrevet

Ser megateit ut når jeg prøver å smile på bilder, så blir alvorlige miner her.

Skrevet

Surt ansikt + "Ute etter seriøst forhold, ikke interessert i tilfeldig sex!". 

Klassisk. 

Anonymous poster hash: ac610...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...