AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg har alltid vært glad i å filme og redigere. For en måned siden startet jeg en YouTube-kanal der jeg gjør litt forskjellig - filmer litt av hverdagen, sminke-videoer, anbefalinger, gaming, etc. Jeg har aldri hatt en hobby der jeg nyter det så mye som dette. Det eeeneste lille "problemet" er at jeg føler meg litt annerledes; enn om familie, venner og bekjente synes jeg er merkelig som legger ut videoer av meg selv og livet mitt på nett... Er dette normalt å tenke? Hvordan skal jeg fortelle familie, samboer og venner hva jeg gjør? Det som er, er at jeg er veldig redd for å bli dømt av de nærmeste. Greit nok at fremmede liker/ikke liker hva jeg gjør. Men når det kommer til de som er nær meg... Det blir noe annet, hehe. Jente, 20. Anonymous poster hash: 81fac...ebd
Feyfeyhey Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Lager videoer jeg også, ikke helt samme sjanger, men det er noe familien min finner dørgende kjedelig, så er ikke noe jeg har funnet det naturlig å snakke med de om. Men syns det er litt koselig å ha en hobby for meg selv, nesten litt hemmelig Okei Så artig at vi er flere! Det var akkurat det jeg også tenkte i starten, men så fant moren min plutselig kanalen min. HUN liker det, selvfølgelig. Men samboer dømmer folk veldig fort - kan tenke meg at han synes jeg er litt rar. Men men... Hvis det er det JEG liker så får han bare godta det, hehe. Vet bare ikke hvordan jeg skal si det - eller forklare det hvis han finner det. TS Anonymous poster hash: 81fac...ebd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Du må jo ikke si det med mindre du vil Dersom du har det som jobb derimot blir det naturlig å måtte si det. Hvor mange subscribers har du Elsker å se slike videoer, er så mange som lager det. Lager du på norsk eller engelsk? hadde jeg vært deg hadde jeg sagt det gjennom facebook man får sende link i samme sleng og slipper eventuell klein stemning. Så slipper man selv å se på at de ser alle videoene. Anonymous poster hash: 98430...08e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Okei Så artig at vi er flere! Det var akkurat det jeg også tenkte i starten, men så fant moren min plutselig kanalen min. HUN liker det, selvfølgelig. Men samboer dømmer folk veldig fort - kan tenke meg at han synes jeg er litt rar. Men men... Hvis det er det JEG liker så får han bare godta det, hehe. Vet bare ikke hvordan jeg skal si det - eller forklare det hvis han finner det. TS Anonymous poster hash: 81fac...ebd åh jesus. Fant moren din kanalen uten at du hadde tenkt å vise den? flaut hadde dødd inni meg. Har skjedd lignende ting med blogg jeg har hatt og familiemedlemmer finner det ut Jaja. Kanskje ikke moren din deler innlegg/video på facebook Da har du lhvertfall øsningen på ditt problem. Anonymous poster hash: 98430...08e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Okei Så artig at vi er flere! Det var akkurat det jeg også tenkte i starten, men så fant moren min plutselig kanalen min. HUN liker det, selvfølgelig. Men samboer dømmer folk veldig fort - kan tenke meg at han synes jeg er litt rar. Men men... Hvis det er det JEG liker så får han bare godta det, hehe. Vet bare ikke hvordan jeg skal si det - eller forklare det hvis han finner det. TSAnonymous poster hash: 81fac...ebd Så moren din fant den uten at du går nevnt noe om den? Isåfall beviser det det faktum at hun søker på deg xDAnonymous poster hash: 4e806...03f
WubWub Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Hvorfor skal du fortelle venner og familie om dette? Har du meldeplikt for alt du driver med i livet eller hva er greia? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Du må jo ikke si det med mindre du vil Dersom du har det som jobb derimot blir det naturlig å måtte si det. Hvor mange subscribers har du Elsker å se slike videoer, er så mange som lager det. Lager du på norsk eller engelsk? hadde jeg vært deg hadde jeg sagt det gjennom facebook man får sende link i samme sleng og slipper eventuell klein stemning. Så slipper man selv å se på at de ser alle videoene. Anonymous poster hash: 98430...08e Begynte for en måned siden, så har ikke mer enn 20-21 stk. Men det er ikke det jeg bryr meg mest om da, hehe. Det er mest en morsom hobby for øyeblikket. Jeg lager på engelsk, så flere kan forstå. Har en amerikansk venn, så da kan han også forstå. Det var faktisk lurt! Lurer på om jeg skal gjøre det etterhvert. åh jesus. Fant moren din kanalen uten at du hadde tenkt å vise den? flaut hadde dødd inni meg. Har skjedd lignende ting med blogg jeg har hatt og familiemedlemmer finner det ut Jaja. Kanskje ikke moren din deler innlegg/video på facebook Da har du lhvertfall øsningen på ditt problem. Anonymous poster hash: 98430...08e Jepp... Det er ikke så flaut egentlig; i alle fall når det gjelder henne. Vi har et veldig nært forhold, så det var ikke så ille. Jeg har to kanaler som er linket til hverandre, så hun fant nok ut via den andre kanalen... Tenkte ikke over det, gitt. Hun har heldigvis ikke Facebook eller liknende. Haha Så moren din fant den uten at du går nevnt noe om den? Isåfall beviser det det faktum at hun søker på deg xDAnonymous poster hash: 4e806...03f Jepp! Som jeg skrev over her; hun har nok sett den via min andre kanal som er linket til den nye... Har ikke sett det før, så... Men hun søker nok på meg også, kan jeg tro haha Hvorfor skal du fortelle venner og familie om dette? Har du meldeplikt for alt du driver med i livet eller hva er greia? Nei, såklart ikke. Det er bare så lett å finne ting på internettet, så jeg tenkte at det kan være like greit å bare nevne det sånn at de nærmeste slipper å undre om de skulle finne noe. Eller så kan jeg bare vente og la de finne ut på egenhånd. Kanskje like greit. TS Anonymous poster hash: 81fac...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå