Gå til innhold

Er ikke en normalvektig mann bra nok damer? 80-20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få lov å utdype min frustrasjon etter mindre respons enn forventet på Tinder, Happn mfl. Jeg har også vært innom Møteplassen mfl tidligere.

Jeg ser på meg selv som en helt vanlig mann på 33 år, normalvektig (68 kg), litt lavere enn snittet (175 cm uten at det vises så lett på bilder), kortkort hår, pen i tøyet og lettere trent.
I tillegg har jeg jobb, høyere utdanning og et barn uten at det viser på bildene.

Poenget er at det virker ikke som det er bra nok å være normalvektig?

Vi er dog mange menn i samme båt, jeg ser jo at det stemmer at 80% av damene går etter 20% av mennene.. i mange tilfeller.

Er det bare menn med muskler, singlet og tattoveringer dere vil ha? :-P

Hva kan vi "litt usynlige menn" gjøre for å bli mer lagt merke til?

Dette innlegget skriver jeg etter en lang diskusjon på jobben.

Anonymous poster hash: d9511...de9
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalvektige menn som deg er helt supert :) Det verste er bamsegutta,av typen 33 år og allerede ølvom. Det finnes MANGE av dem,så takk Gud for at du ikke er i den kategorien!

Hvis du vil bygge mer muskler er det vel bare å kjøre på,men etter min smak er det ikke noe must.Det som avgjør om jeg liker vedkommende går mest på personlighet.

Anonymous poster hash: 16f55...f34
  • Liker 7
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det er vekten din som gjør at du ikke lykkes på kjærlighetsfronten...

• Liker 16
Skrevet

Begge jeg har vært sammen med har "bare" vært lettere trent. Men jeg må jo si at jeg synes han jeg flørter med nå blir mye finere i mine øyne fordi han har en godt trent kropp. Ikke type muskelbunt, men sixpack og ganske brede skuldre og pen rumpe.

På samme måte liker mange menn at vi kvinner skal ha flat mage eller nærmest flat mage, stor definert rumpe og et pent utseende generelt. Jeg føler selv som kvinne at jeg vinner svært mye på at jeg ahr en pen rumpe da, og jeg bruker den også når jeg skal forføre noen

Anonymous poster hash: e90b8...8a9

Skrevet

Jeg liker helst sånne som du beskriver..

Syns ikke noe om muskler eller vaskebrettmage..

Er ikke stygt ,men jeg vil heller ha en som er litt mer normal...

Gi meg en normal fyr...:)

Skrevet

Tror ikke det er vekten som kan for at du ikke får noen date på Tinder.

Skrevet

Jeg liker ikke supertrente menn, av dem som står i singlet på treningssenteret og tar selfier i speilet.. Skjønner ikke hvem som liker dem? Ingen i min venninnegjeng gjør det og har ikke inntrykk av at de fleste jenter liker slike gutter. 

Når det er sagt har jeg selv datet dem med normal, fin kropp (ikke muskelbunter) og tattoveringer og over 185 cm høy og alt det der, og de har vist seg å være ute etter hullet jeg har mellom beina, så begynner å lure på om jeg ikke skal se meg om etter noe annet nå ja ;) 

Anonymous poster hash: 9a069...253
  • Liker 2
Skrevet

Tror virkelig ikke det er vekten som avgjør. Det er ikke vekten jeg ser etter på en mann, med mindre han veier 150 kg da, da vil jeg ikke ha han. Men ellers er ikke vekt viktig.

Nå er jeg 37 år, og det viktigste for meg er personligheten hans. Jeg vil ha en jeg kan ha det gøy med, en som har noen av de samme interesser som meg. En jeg ser at kan passe godt sammen med meg, så kjemi. Men utseende er ikke så viktig.

Anonymous poster hash: 38970...b05
  • Liker 1
Skrevet

Bilder med opphavsrett er endret til link.

Mynona, mod.

Skrevet

TS her.  Nei, det er selvsagt ikke bare vekten, må være ansiktet de ikke liker så godt da muligens.Hva vet jeg.

Skrevet

Vekta di er langt fra avgjørende.

Hvilke bilder bruker du på tinder, møteplassen etc? Hva har du skrevet om deg selv?

Men den responsen du har fått, hvorfor har ikke den vært god nok? Hva har vært feil med de du har fått respons hos?

Anonymous poster hash: ed35c...82e
  • Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Vekta di er langt fra avgjørende.

Hvilke bilder bruker du på tinder, møteplassen etc? Hva har du skrevet om deg selv?

Men den responsen du har fått, hvorfor har ikke den vært god nok? Hva har vært feil med de du har fått respons hos?

Anonymous poster hash: ed35c...82e

De har vel ikke vært fine nok :P

Skrevet

Normalvektige er helt supert :) Er en fordel at en har litt muskler, men det trenger ikke være så synlig. min kjærestes muskler er ikke veldig synlige med mindre han strammer dem, og det blir litt sånn "oi wow!" følelse når de strammes og jeg ser det. Lykke til :) Du høres ut som en bra kar!

Anonymous poster hash: 24520...be8
Skrevet

Jeg må få lov å utdype min frustrasjon etter mindre respons enn forventet på Tinder, Happn mfl. Jeg har også vært innom Møteplassen mfl tidligere.

Jeg ser på meg selv som en helt vanlig mann på 33 år, normalvektig (68 kg), litt lavere enn snittet (175 cm uten at det vises så lett på bilder), kortkort hår, pen i tøyet og lettere trent.

I tillegg har jeg jobb, høyere utdanning og et barn uten at det viser på bildene.

Vi er dog mange menn i samme båt, jeg ser jo at det stemmer at 80% av damene går etter 20% av mennene.. i mange tilfeller.

Hjelper ikke det når dere selv trykker på 20 % av damene. ;)

• Liker 9
Gjest ashanti
Skrevet

Hjelper ikke det når dere selv trykker på 20 % av damene. ;)

Preach!

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv :)

Jeg tiltrekkes av menn gjerne i de øvre siktet av normalvektig, litt kraftige karer med skjegg eller en egenartet stil. Tattoveringer kan både være ett pluss og ett enormt minus, det kommer helt ann på håndarbeidet og hva som er tattovert. Tribaler drar ikke for å si det sånn:P

Jeg kjenner mindre tiltrekking til folk som ser fryktelig streit og A4 ut rett og slett fordi jeg er litt nerdete av meg selv og føler ikke at vi har noe felles. Dermed blir det mindre interessant. Heller ikke fan av noen som er veldig spinkel og tynne. Kanskje fordi jeg trener styrke selv og er avhengig av å føle at mannen skal være sterkere enn meg for å kjenne tiltrekning. Ganske enkelt urinstinkt og primitivitet:P Har aldri prøvd Tinder, det virker alt for utseende basert, det er så utrolig mye mer som skal klaffe. Man kan ikke sitte på Tinder og klage over at folk er for utseendefokusert, det er jo det hele appen dreier seg om. Anbefaler andre arenaer for dating om man er ute etter mer enn en onenight stand.

Anonymous poster hash: a6b16...67d
Skrevet

Tviler på at det er det at du er normalvektig som er problemet ditt.

I min venninnegjeng er det inge som har veltrente kjærester, og inge som ønsker det. Alle ser stort sett ganske normale ut, noen med pondus til og med.

Er personlig ikke veldig fan av sixpack osv.

Anonymous poster hash: ae591...57c
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje du sikter for høyt? Trykker du selv bare på de fineste damene eller trykker du på de som ligger ca jevnt utseendemessig som deg selv?

Selv foretrekker jeg normalt utseende på en kjæreste, ikke for kjekk og ikke for trent. 

En jordnær, livlig fyr, ikke en utseendefiksert dandy ;D

• Liker 3
Skrevet

Du er igrunnen undervektig og veier ikke mer enn et kvinnfolk ..du er igrunnen ikke mann før du er like mange kg som antall cm over meteren ..i ditt tilfelle 75kg minst. 

Hvorfor investere årevis i utdannelse og alt det der ....og ikke investere 1time til dagen i alle de årene i human kapital? ...

Anonymous poster hash: 2d234...a3e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...