Gå til innhold

16 000 klubben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! :o

Bøyer meg i støvet for deg!!!! :bukke:

:kghjerte:

Skrevet

.. det er vel to forran deg på listen.. :ler: (og jeg som synes jeg har mange innlegg .. og bruker mye tid her :sjarmor: )

Gjest lilletroll
Skrevet

Er det virkelig mulig???? :o Og jeg som synes jeg er her inne ofte og skriver en masse innlegg......

Skrevet
Er det virkelig mulig???? :o  Og jeg som synes jeg er her inne ofte og skriver en masse innlegg......

Og atpåtil har du vært medlem i over tredve år..... :ler:

Skrevet

...kommer snart!! Må bare skrive et par innlegg til først!!!

Skrevet

nope og jeg sikter ikke etter det heller!

Skrevet

Fristende å si Get å life... :wink:

* Gjemmer meg og pukkelen min*

Skrevet

Ganske imopnerende hvordan du har fått til det!!! :o

Får du tid til noe annet?

Skrevet

Hey, det er flere enn meg da....... :ler:

Men det skal jo sies at jeg akkurat har giftet meg og derfor frekventert bryllupssidene en smule....... :wink:

Skrevet

Altså. Valhalla kom opp i over 1000 innlegg i løpet av kort tid. Innleggene hans er ikke noe mer imponerende av den grunn. Så det at du har 16.000 innlegg sier vel strengt tatt ikke noe annet enn at du har for mye dødtid i livet ditt. :wink:

Skrevet

Tex:

Ble Medlem: 29 Jan 2003

Antall Innlegg: 16092

[1.13% av alle innlegg / 26.82 av innlegg pr. dag]

Ja det har du jammen rett i :ler:

Men sånn er det når all ens fritid går med til å planlegge bryllup, og KG er verdens beste

bryllups-tjatre-side :):wink:

Skrevet

jeg har ikke planlagt bryllupp jg da. men jeg har vært mye sykemeldt og ikke vært like mobil hele tiden. og det tar ikke så lang tid som noen tror. føler ikke at jeg egentlig er her så mye lenger, men det er sikkert andre som har en annen oppfatning av dette.

men nå blir jeg jo snart mamma på nytt og da blir det sikkert litt mindre tid her tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...