AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Har noen her slik, if so; anbefaler dere den? Hvor kjøpte dere den? Andre; har dere noen tanker om folk med slike jakker, altså er det status/soss/hipster etc?? Anonymous poster hash: faf21...c1b
Skravlekråka Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Hadde tenkt til å kjøpe en, men så valgte jeg en PJS fremfor Barbour
Gjest lolle Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Jeg har en "oilskin" jakke fra Barbour, er veldig glad i min! Kjøpte den for å kunne ha til ruskevær, og når jeg går lange turer m hunden min. Kjøpte også en litt tykk vest man kan feste inni, så jakken blir mye varmere. Kjøpte den i London, der er det nesten halve prisen av her hjemme. Liker engelsk countryside/jaktstil, og ville ikke brydd meg så mye om andre mener det er sossete eller hva. Det er en jakke man blir veldig glad i, og kan ha lenge!
Fashionistaen Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Har to oilskins og en quilted. Veldig fornøyd med alle tre. Men bruker voksjakkene aller mest og er helt klart mest fornøyd med de. Kjøpte de vel i London, på Høyer og på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå