Gå til innhold

Ville dere oppfattet dette som fløring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både kvinner og menn får svare altså, men da må dere heterofile menn som svarer se på det som om dere var mannen som gjorde det:

Om en mann hadde holdt deg rett over rumpa når dere prata sammen, kyssa deg på kinnet, klemt på musklene dine for å liksom "kjenne" hvor store muskler du har (på tull) og generelt prøvd så mye som mulig å være nær deg?

Jeg sliter litt med å tolke slike signaler og vil ikke overtolke heller, men de guttene jeg bare er venner med som enten vet jeg ikke er interessert eller som ikke er interessert i meg (pga at de har kjæreste f.eks) har jo aldri gjort sånn. Så skal jeg tolke det som at han er interessert?

Anonymous poster hash: 48985...dff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 8c7fa...94f
  • Liker 1
Skrevet

Kommer an på om han gjør sånn med flere eller bare med deg.

Jeg har en kompis som alltid gjør sånn etter en øl eller to. Men jeg tolker det ikke som interesse. Han er litt glad i å ta på kvinner bare.

Anonymous poster hash: c6b26...607

Skrevet

Sannsynligvis flørting..

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Spørs på vedkommende som oppfører seg sånn :)

Skrevet

Kommer an på om han gjør sånn med flere eller bare med deg.

Jeg har en kompis som alltid gjør sånn etter en øl eller to. Men jeg tolker det ikke som interesse. Han er litt glad i å ta på kvinner bare.Anonymous poster hash: c6b26...607

Jeg har ikke sett han gjøre det med noen andre :)

Skrevet

Åpenbart flørting, men trenger jo ikke bety annet enn at han ønsker å pule deg.

Gjest Sukkerbit
Skrevet (endret)

Åpenbart flørting, men trenger jo ikke bety annet enn at han ønsker å pule deg.

Jeg spurte ikke om noe annet heller, men jeg har i grunn naturlig nok utelatt mye info om våre samtaler osv som jeg ikke kan forklare her. Jeg vet altså at han er en forholdstype.

Edit: haha, der mista jeg min anonymitet! :fnise:

Endret av Sukkerbit
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: a6f87...8d3
Skrevet

Ja, jeg er ganske sikker på du forstår ham riktig når du oppfatter dette som flørt :)

Anonymous poster hash: 7d0f1...66d
Skrevet

110%. Jeg mener hvor jævlig klar på det må han være uten å si det rett ut da? ....

Gjest Sukkerbit
Skrevet

110%. Jeg mener hvor jævlig klar på det må han være uten å si det rett ut da? ....

hahaha! :fnise: Grunnen til min usikkerhet har vært at i det siste når en mann har kommet bort til meg på fest og sagt at jeg er veldig vakker, fine øyne osv, og andre menn som har bedt meg ut på en kopp kaffe osv så har mine venninner sagt "neida, han er bare snill mot deg" og sånt. Så jeg har på en måte tenkt at jeg kanskje overtolker signaler fra menn og at jeg derfor tenker at denne mannen tråden handler om også bare er snill. Hvis du forstår hva jeg mener :)

Skrevet

hahaha! :fnise: Grunnen til min usikkerhet har vært at i det siste når en mann har kommet bort til meg på fest og sagt at jeg er veldig vakker, fine øyne osv, og andre menn som har bedt meg ut på en kopp kaffe osv så har mine venninner sagt "neida, han er bare snill mot deg" og sånt. Så jeg har på en måte tenkt at jeg kanskje overtolker signaler fra menn og at jeg derfor tenker at denne mannen tråden handler om også bare er snill. Hvis du forstår hva jeg mener :)

Jeg inviterer aldri jenter på kaffe, men rent bortsett fra det så vil ingen menn som inviterer en jente på en aktivitet ha hun som venn. Nå skal man aldri si aldri, men om de vil være venner tilhører det sjeldenhetene. 

Skrevet

Jeg inviterer aldri jenter på kaffe, men rent bortsett fra det så vil ingen menn som inviterer en jente på en aktivitet ha hun som venn. Nå skal man aldri si aldri, men om de vil være venner tilhører det sjeldenhetene.

Ja, er egentlig litt det jeg tenker da. Uff, er så vanskelig når mine venninner alltid er sånn "nei, han er bare snill" og sånt hele tiden. Det føles litt som om at de ikke kan tenke seg at noen liker meg, eller at de ikke vil at noen skal like meg for de føler seg kanskje dårligere for at den mannen ikke sa at de var vakre, men sa det til meg? Jeg vet ikke, men det gjør meg usikker.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Oisann, der ble jeg AB igjen ja. Heheh

Skrevet

Mulig de er misunnelige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...