Gå til innhold

Er så redd for at jeg ikke er over eksen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det hindrer meg litt i å bli kjent med en fyr jeg har pratet med en god stund....

Jeg vet han er interessert, men jeg kjenner sånn på den følelsen at jeg er livredd for å såre han...

Det er absolutt NULL fremtid med eksen,og han vil jeg ha ut av livet mitt.. noe han forsåvidt også er, men jeg føler kanksje det ligger noen følelser igjen å lurer ...

Kanskje de aldri forsvinner helt heller,men kan man da utvikle følelser for noen andre..?

Var sammen med eksen i flere år,og bruddet er vel sånn ca ferskt (5 mnd ca) og selv om jeg vet jeg ikke ønsker han,så kan man jo ikke trylle følelsene bort fordet..

Vær så snill og ikke misforstå,for jeg vil absolutt ikke ha han tilbake, og jeg skulle ønske jeg kunne lobotomere bort de små følelsene som er igjen for jeg ønsker jo virkelig å bli lykkelig sammen med en spesiell mann, og det blir jeg ikke om eksen er i bildet ( vi har ingen kontakt med hverandre).

Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, det er ingenting annet å gjøre enn å la det brenne ut. 

Skrevet

Du, det er ingenting annet å gjøre enn å la det brenne ut. 

Ja,det er det jeg er i ferd med å gjøre....:)

Men er så redd for at de ikke forsvinner også sitter man å venter på at de skal forsvinne..

Er det forferdelig å møte en ny fyr mens man fortsatt har følelser for eksen..?

Hva bør man isåfall gjøre..?

Bure seg inne til de er borte..?

Såå mye tankeeeer.... :vetikke:

Skrevet

Ja,det er det jeg er i ferd med å gjøre.... :)

Men er så redd for at de ikke forsvinner også sitter man å venter på at de skal forsvinne..

Er det forferdelig å møte en ny fyr mens man fortsatt har følelser for eksen..?

Hva bør man isåfall gjøre..?

Bure seg inne til de er borte..?

Såå mye tankeeeer.... :vetikke:

Vel, man kan jo spørre seg selv spørsmålet: Ville man datet noen som ikke var ferdig med eksen og som gikk og ventet på å komme over eksen og bli hans brekkjern for å få det til??? 

Skrevet

Vel, man kan jo spørre seg selv spørsmålet: Ville man datet noen som ikke var ferdig med eksen og som gikk og ventet på å komme over eksen og bli hans brekkjern for å få det til??? 

Nei,absolutt ikke...

Skrevet

Er jo veldig enkelt når man ser det fra den vinkelen...

Er bare redd for at jeg går glipp av sjangsen min og dermed blir sittende å vente .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...