chardonnay Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Kom på en ny lek her jeg satt og hadde dårlig samvittighet over alt jeg skulle ha gjort i stedet for å sitte her... Dere har sikkert samme problemet der dere sitter å tenker på oppvasken dere skulle ha tatt, klærne i vaskemaskinen, middagen dere skulle lagd o.s.v. Siden jeg (som sikkert mange av dere) ikke bor sammen med mammaen min lengre, har jeg ingen som maser og klager hvis jeg sitter foran dataen i 4 timer... Derfor håper jeg dere slenger dere med på denne leken! Jeg prøver å forklare så godt jeg kan... Jeg skulle ha gjort lekser til i morgen.... Nå skal neste mann mase/klage/motivere meg til å gå å gjøre leksen mine, og så si hva hun skulle gjort i stedet for å sitte her... Skjønner? Ok... Jeg begynner... Jeg skulle ha gjort leksene mine til i morgen....
chardonnay Skrevet 16. september 2004 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2004 Ok, ingen vil leke..... :-( Leker selv jeg, med tanke på at klokka tikker... Kom deg fra dataen chardonnay, og kom i gang med leksene dine! De blir ikke gjort av seg sjøl gjør de vel! :fy:
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 denne leken ligner jo fælt på *hva skulle du gjort istedet for å være her*-leken som allerede ligger her inne da ...men ok! Skal legge meg på sofaen og sløve!!
KalloRilla Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Enig med Madden at disse blir veldig like..... Men jeg skulle nok vært i seng eller skrevet handleliste på morgendagens storhandel
Gjest Madden Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Burde vel strengt talt har ryddet et lager eller no...
Gjest Human Being Skrevet 15. oktober 2004 #6 Skrevet 15. oktober 2004 Dere har jo ikke skjønnt poenget :o NESTE MANN skal altså komme med overtalelser og formaninger, oppmuntringer til hvorfor vedkommende burde gjort leksene sine osv.. SÅ skal man skrive hva man skulle gjort, OSV: VANSKELIG å forklare. BAH Jeg skulle ryddet hula mi.
Gjest pace Skrevet 21. oktober 2004 #7 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg lurer på om vi kommer til å bli sure på hverandre av denne leken jeg HB: Hva er dette?! Tror du folk som kommer på besøk syntes det er trivelig med en rotete og støvete stue? Du kommer jo heller ikke til å finne noen ting!! Nå får du firkanta øyne snart(den sa mora mi hele tiden)!!! (Jeg syntes dette heller minner meg om en merkelig form for rollespill hehe)
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #8 Skrevet 9. november 2004 Hva skulle du ha gjort da pace...som jeg kan få skjenne på deg for!!
Gjest pace Skrevet 9. november 2004 #9 Skrevet 9. november 2004 Jeg sitter i undisen og skulle dra på byen og kjøpt flere undiser. Helt sant faktisk (Jeg ser liksom ikke for meg at du Madden kjefter på meg liksom :o )
Gjest pace Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Jeg sitter i undisen og skulle dra på byen og kjøpt flere undiser. Helt sant faktisk Hmm.. Det var kanskje ingen som turte å svare på denne her Får heller si: Nå må jeg gå og legge meg.
KalloRilla Skrevet 11. november 2004 #11 Skrevet 11. november 2004 Morgenstunden har en egen evne til å dra seg litt lenger ut enn det som er planlagt
Gjest pace Skrevet 11. november 2004 #12 Skrevet 11. november 2004 Morgenstunden har en egen evne til å dra seg litt lenger ut enn det som er planlagt Jepp :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #15 Skrevet 14. desember 2004 Legg av deg det gliset og GJØR NOE :fy:
mia83 Skrevet 15. juni 2009 #16 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skulle gjort noe husarbeid, så jeg skal komme meg bort fra dataen NUH!
Lilith Skrevet 15. juni 2009 #17 Skrevet 15. juni 2009 Husarbeidet gjør seg ikke selv, Mia83! Opp med deg! Jeg skulle studert litt, men sitter bare her og trykker "oppdater" hvert 5. sekund ...
LadyGaga Skrevet 15. juni 2009 #18 Skrevet 15. juni 2009 Husarbeidet gjør seg ikke selv, Mia83! Opp med deg! Jeg skulle studert litt, men sitter bare her og trykker "oppdater" hvert 5. sekund ... Herregud, ingen her skriver noe interessant uansett! Kom deg vekk fra dataen, studer og få deg et liv så du slipper å sitte på KG resten av livet! (Føler meg nesten litt slem nå jeg.. ) Jeg skulle ha vasket gulvene, men vil heller sitte her og laste ned musikk..
Lilith Skrevet 15. juni 2009 #19 Skrevet 15. juni 2009 Herregud, ingen her skriver noe interessant uansett! Kom deg vekk fra dataen, studer og få deg et liv så du slipper å sitte på KG resten av livet! (Føler meg nesten litt slem nå jeg.. ) Jeg skulle ha vasket gulvene, men vil heller sitte her og laste ned musikk.. Hehe, et øyeblikk ble jeg litt fornærmet her - til jeg husket hva slags tråd det var Uansett - det hjalp! Nå har jeg i hvert fall åpnet boka ...
GlaJenta88 Skrevet 15. juni 2009 #20 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skulle ha vasket gulvene, men vil heller sitte her og laste ned musikk.. Så bra at du har lastet ned litt musikk! Da har du jo noe å sette på full guffe mens du feier over gulvene! Ta på ullsokker og rock rundt på kjøkkengulvet Du kommer dessuten til å føle deg mye bedre når du er ferdig. Jeg sitter og ser på Grey's Anatomy, men skulle vel strengt tatt ha gjort noe helt annet. Likevel har jeg egentlig ikke så dårlig samvittighet heller. Jobbet hele helgen, og skal jobbe kl. 15 idag, så før den tid må jeg ha fått satt over en vask, tatt ned tøyet som henger der, og ryddet over hele leiligheten. Det tror jeg at jeg skal rekke fint uansett, jeg. Men jeg burde kanskje ikke sette på én episode til likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå