Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utbetalt brutto ca 23.600 i mnd. Sendte dette inn på Skatteetaten (altså forventet årslønn, gjorde overslag) og sendte inn det studielånet jeg har. Skatteprosenten min ble på 26%. Høres ikke det lite ut? :O

Anonymous poster hash: 74676...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger av diverse fradrag. Er du forelder? Aleneforsørger? Har høye boutgifter eller reisefradrag?

Skrevet

Har utbetalt brutto ca 23.600 i mnd. Sendte dette inn på Skatteetaten (altså forventet årslønn, gjorde overslag) og sendte inn det studielånet jeg har. Skatteprosenten min ble på 26%. Høres ikke det lite ut? :O

Spørs hva du regner med og hva slags fradrag du har. Jeg skattet 18 % når jeg tjente 24.000 i måneden.

Anonymous poster hash: 5a001...a70

Skrevet

Hm jeg er elendig på skatt og har ikke peiling på fradrag osv.. Må få hjelp med selvangivelsen neste år. Er ung. Er ikke forelder, leier en leilighet til 11500 kr i mnd, har studielån på rundt 170k..

Ts

Skrevet

Enten har du den summen utbetalt eller så er den summen brutto. Man har ikke utbetalt brutto.

Anonymous poster hash: 8ba81...da3

• Liker 2
Skrevet

Det høres helt riktig ut.

Anonymous poster hash: d4a3b...a46
Skrevet

Enten har du den summen utbetalt eller så er den summen brutto. Man har ikke utbetalt brutto.

Anonymous poster hash: 8ba81...da3

Formulerte meg feil ser jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...