AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg er redd å gå på date. Redd for å bli avvist. Redd for å måtte avvise. Og alt det der. Er det noen som har samme redsel for det? Jeg har vært singel i 4 måneder nå, men har ennå ikke kommet meg på en date. Jeg har barn, så jeg har vært ganske opptatt med det. Og har ikke hatt ork til det andre. Anonymous poster hash: f2dc3...6a9 1
Charmander Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Det virker som du er en person som liker de trygge valgene i livet, og komfortsonen. Kom deg ut av den, våg å lev litt da! 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Kanskje jeg var det de første gangene, men nå er det blitt ren rutine.Anonymous poster hash: e8cc9...78a 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Første gangen var jeg nervøs, men etterhvert ble det som å møte venner, ikke skummelt i der hele tatt. Kast deg i det!
Chizue Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Er redd om man ikke er en match i det hele tatt og man ender opp med en pinlig stillhet, som man helst bare vil komme seg kjappest mulig utifra Men ellers...Nei ^^
Gjest BethD Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Ja men det er fordi jeg tåler ikke kleine situasjoner... ser ikke for meg noe mer kleint enn det...
Okapi Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Merker ikke noe særlig forskjell på nett og andre arenaer. Frykten for å bli avvist er den samme uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Hva er det å være redd for? Man har snakket med et annet menneske vha. tekst og kanskje telefon. Vedkommende (sett fra begges synspunkt) virker å være et hyggelig menneske, så la oss møtes og ta en snakk sånn ansikt til ansikt. Så enkelt er det. Gjennom livet møter man en haug mennesker for første gang. Skole, studier, jobb, på reiser, i butikker, på kurs, - og listen fortsetter i det uendelige. Hvorfor går man til et møte med en forventning om å bli veid og vurdert som kjæreste, samboer, ektefelle? Hvorfor ikke gå til et møte med en enkelt hensikt; Nemlig å vurdere om du liker ham/henne? - ikke med all oppmerksomhet på hvorvidt han/hun liker deg. Anonymous poster hash: 8d700...692
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Jeg tenker som deg ts,så du er ikke alene!!! Er redd for å bli avvist og å måtte avvise andre,spesielt om personen er hyggelig.Har "brent" meg flere ganger,både når det gjelder at jeg har møtt skikkelige raringer med psykiske issues som har gjort livet mit vanskelig,og måttet avvise folk som ikke har tålt å bli avvist. Det jeg er mest redd for er farlige folk og stalkere som ikke tar nei for et nei om man avviser dem.Jeg er ganske pen så mange menn blir veldig tiltrukket av meg og har vanskelig for å gi slipp.Jeg tiltrekker meg også mange playere som bare vil ha sex. Anonymous poster hash: 8a2ec...aa6 1
Silfen Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Jeg var, men ikke lenger. Truffet en god del nå. Mam må bare utsette seg for det så går det over.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #11 Skrevet 31. august 2015 Jeg er ikke redd for at det ikke skal være noen hod kjemi. Jeg er mer redd for at de skal være helt gale/psyco/stalker-type... Jeg takler da fint om vi ikke har kjemi...Anonymous poster hash: 77eaa...857 1
Sandie Skrevet 31. august 2015 #12 Skrevet 31. august 2015 Jeg er ikke redd for at det ikke skal være noen hod kjemi. Jeg er mer redd for at de skal være helt gale/psyco/stalker-type... Jeg takler da fint om vi ikke har kjemi...Anonymous poster hash: 77eaa...857 Så lenge du ikke gir ut personlig info for tidlig (etternavn,adresse,konkrete opplysninger om jobb etc..) har du lite å frykte.De som maser og presser på for å få den type opplysninger bør du være skeptisk til.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #13 Skrevet 31. august 2015 4 mnd er ikke spesielt lenge å være singel. Hvis du syns det er lenge trenger du hvertfall trening i singeltilværelsen! Alle er nervøse for å møte fremmede og blottlegge følelsene sine, dating er småskummelt teoretisk, men går som regel veldig greit når man først har hivd seg ut i det, også når man blir avvist så har man hvertfall vokst på å trosse frykten sin Anonymous poster hash: 56dc7...3ca
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #14 Skrevet 31. august 2015 Og ja unngå å del personlia og id! Møter du folk fra tinder så helst ikke gi de nummeret ditt en gang, men bare skriv med de via appen. Aldri gi noen eposten, adressen eller etternavnet ditt selvom du har gitt de telefonnummeret ditt. Det er mine forhåndsregler Anonymous poster hash: 56dc7...3ca
Silfen Skrevet 31. august 2015 #15 Skrevet 31. august 2015 Jeg er ikke redd for at det ikke skal være noen hod kjemi. Jeg er mer redd for at de skal være helt gale/psyco/stalker-type... Jeg takler da fint om vi ikke har kjemi...Anonymous poster hash: 77eaa...857 Jeg deler ikke telefonnummer og slikt før etter vi evt har møttes. Stort sett ikke iallfall.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #16 Skrevet 31. august 2015 Nå har jeg vært singel i 3,5 år, så er ikke redd for å møte en nettdate. Har gjort det flere ganger nå. I starten la jeg nok mer i det, og kunne bli litt skuffet hvis han ikke likte meg, eller jeg ble skuffet. Nå legger jeg ikke mye i det, og blir derfor ikke skuffet heller. Anonymous poster hash: f7822...565
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #17 Skrevet 31. august 2015 Ble veldig nervøs de første 1-2 gangene jeg møtte noen fra Tinder. Nå har jeg møtt mer enn 10, og legger ikke så mye i det. Har det stort sett hyggelig, men kjemien uteblir litt etter 2-3 treff. Anonymous poster hash: 6adbd...47a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #18 Skrevet 31. august 2015 Ja, jeg er litt redd... Foretrekker å møte venners venner Anonymous poster hash: e79bb...ff0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #19 Skrevet 31. august 2015 Og ja unngå å del personlia og id! Møter du folk fra tinder så helst ikke gi de nummeret ditt en gang, men bare skriv med de via appen. Aldri gi noen eposten, adressen eller etternavnet ditt selvom du har gitt de telefonnummeret ditt. Det er mine forhåndsregler Anonymous poster hash: 56dc7...3ca Det er nok ganske enkelt å finne ut identiteten til folk man skriver med på Tinder. Kan knapt huske at jeg ikke har funnet ut av det selv, og jeg har skrevet med/møtt en del. Anonymous poster hash: e8cc9...78a
Gjest Blomsterert Skrevet 1. september 2015 #20 Skrevet 1. september 2015 Jeg er redd å gå på date. Redd for å bli avvist. Redd for å måtte avvise. Og alt det der. Er det noen som har samme redsel for det? Jeg har vært singel i 4 måneder nå, men har ennå ikke kommet meg på en date. Jeg har barn, så jeg har vært ganske opptatt med det. Og har ikke hatt ork til det andre.Anonymous poster hash: f2dc3...6a9 Så møt menn utenfor nettet.Jeg forstår virkelig ikke det der,men noen lykkes jo,og det er hyggelig å se.En møter jo menn hele tiden,det kryr av dem:-) Blikk,smil og noen ordvekslingen,da oppfatter en mer på rett måte.Vær der folk er,gå turer,gå på cafe,gå på pub eller noe.Vær sosial.Ingen liker å bli avvist,men sånn er livet.En kan ikke forvente annet iblant.Ikke selg deg som en vare,møt folk og få blikkontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå