chardonnay Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Jeg har alltid trodd at jeg har prøvd alt jeg har hatt lyst å prøve når det gjelder sex... Men etter en periode nesten uten sex med min kjæreste ble jeg frista til å prøve no nytt... Jeg fikk overtalt kjæresten min, og jeg gikk ut å kjøpte en dildo.... Mange av dere har sikkert hatt en sånn en i nattbord-skuffen i mange år, og syns sikkert det er en selvfølge at man har en sånn en.. Men jeg har aldri vært helt singel, og hatt bruk for en (trodde jeg). Var ikke en av de største, men på størrelse med en gjennomsnitts mann vil jeg si. Den var lyseblå, og i et gelè lignende stoff, nesten gjennomsiktig. Var som å ta på en ekte en! Ikke hard og uekte som jeg trodde den skulle være...Så veldig kul ut! Det jeg vil fram til er at det er det kuleste jeg har prøvd!! Og kjæresten min ble helt med på leken, etter at han hadde sett meg kose med den... Ikke følte han seg trua av størrelsen heller, og vi ble enige om å ikke bruke den mer enn noen ganger i måneden, og når jeg var alene... Er så lykkelig over hvor godt det var, og hvor gøy jeg og kjæresten min har hatt det i ett par dager nå! Har begynt å tenke på å investere i en vibrator og nå, og håper den kommer til å glede meg like mye. Er det noen av dere som har hatt like gode opplevelser med sex-leketøy eller hjelpemidler? Kanskje noen gode råd om hva min neste investering burde være, for jeg er helt hekta nå!
Solskinnsbolla Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 så gøy for deg!! har ikke tips, forresten, liker sex best uten plastikk...hehe...
Rio Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Så kult! Jeg har aldri hatt dildo, men har ikke bra sex uten vibratoren min. En myk liten sommerfugl.
Gjest Meg Skrevet 16. september 2004 #4 Skrevet 16. september 2004 Gøy med hjelpemidler i ny og ne... Gratulerer med nyvunnede territorier
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 Heldiggris, typen min føler seg truet av dildoer. Jeg har en i nattbordskuffen, men jeg får liksom aldri integrert den i sexlivet vårt! Vet liksom ikke hvordan jeg skal gå frem heller, for han blir nesten sur.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Dildoer gir meg ikke særlig mye da, men en vibrator er kult.
Smiley Skrevet 17. september 2004 #7 Skrevet 17. september 2004 Så flott da! Jeg har et par stk... Hva med å prøve å støpe av kjæresten din sin penis, og lage dildo komb. vibrator...???
Gjest Poirot Skrevet 17. september 2004 #8 Skrevet 17. september 2004 Heldiggris' date=' typen min føler seg truet av dildoer. Jeg har en i nattbordskuffen, men jeg får liksom aldri integrert den i sexlivet vårt! Vet liksom ikke hvordan jeg skal gå frem heller, for han blir nesten sur.[/quote'] Hna kan bruke den på deg samtidig som han gir deg oralsex. Da erstatter den ikke han, for det er han uansett ikke istand til å gjøre på egenhånd samtidig.
*Lene* Skrevet 17. september 2004 #9 Skrevet 17. september 2004 Vi har masse rart i nattbordskuffen, og det setter en ekstra spiss og spenning på sexlivet vårt! Så bra at dere fant på dette sammen, og piffet opp sexlivet. Bra initiativ!!!
chardonnay Skrevet 17. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2004 Hva med å prøve å støpe av kjæresten din sin penis, og lage dildo komb. vibrator...???
Sarabi Skrevet 17. september 2004 #11 Skrevet 17. september 2004 Jeg og sambo har eksprimentert en del med diverse hjelpemidler, og vi har et utrolig godt sexliv både med og uten. Jeg har et lite vibrerende egg som jeg bruker, og sambo liker det VELDIG godt. Dette hjelper meg til å få orgasme, og det tenner sambo sinnsykt.
angie Skrevet 18. september 2004 #12 Skrevet 18. september 2004 Har vibrator, men bruker den sjelden. Har aldri brukt den sammen med en mann, enda Har ingen råd om flere "gjenstander" dere kan bruke. Er ikke den som bruker hjelpemidler i senga. Når jeg er med en mann, vel og merke.. Men det er kjekt for deg, da, at du har det morsomt med partneren din
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #13 Skrevet 18. september 2004 og vi ble enige om å ikke bruke den mer enn noen ganger i måneden, og når jeg var alene... Jøss! Det var da en merkelig overenskomst! Hvis du har det godt med dildoen din, hvorfor skal han sette begrensninger for bruken?
Gjest Coolaid Skrevet 19. september 2004 #14 Skrevet 19. september 2004 Jøss! Det var da en merkelig overenskomst! Hvis du har det godt med dildoen din, hvorfor skal han sette begrensninger for bruken?Det står faktisk at de ble enig....... Litt mannehat ute å går?.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå