AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg trener på et ganske nytt treningssenter; det er fresht, har god ventilasjon, og de ansatte er hyggelige. Jeg trives kjempegodt, men i det siste er det noe som har irritert meg mer og mer. Nemlig det at de ansatte stadig har svære lunsjer i resepsjonsområdet, og det lukter mat over hele lokalet. I dag var det en diger buffet med pasta, kjøtt, foccacia og kake. Denne maten hadde de spredt rundt vannautomaten, så jeg fikk med meg hvor innbydende den maten var. Å kjøre en hard økt i et lokale som lukter mat, er virkelig ikke noe jeg liker. Er jeg urimelig? Det skal sies at de ansatte har et rom med et like stort spisebord som det de har ved resepsjonen, og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke heller bruker dette rommet. Det ligger jo like ved resepsjonen. Da hadde i hvert fall ikke matlukta blitt så kraftig på selve treningsområdet. Må også legge til at disse lunsjene har blitt mer og mer hyppig. Enten om det er før en helligdag, før/etter en ferie, grunnet ny ansatt, grunnet ansatt som skal slutte, eller grunnet noens bursdag. Det ser ut til å ha blitt standard med disse måltidene... Er det rart å reagerer på dette? Og hadde det vært helt på jordet å skrive en mail til dem og forklare problematikken rundt dette? Anonymous poster hash: 34411...cd6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Ja, det er rart å reagere på. Men siden dette er et kvinneforum er jeg ikke overrasket. Vet du hva so mer distraherende på gymmen? Jenter i tights og signlet, minishorts og som gjør alt for å se sexy ut. Det er distraherende og slitsomt det, men vet hva, det er noe som heter å deal with it. Et ukjent begrep for dere kvinner sikkert, men det går faktisk an. Prøv det. Anonymous poster hash: 99169...53a 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Ja, det er rart å reagere på. Men siden dette er et kvinneforum er jeg ikke overrasket. Vet du hva so mer distraherende på gymmen? Jenter i tights og signlet, minishorts og som gjør alt for å se sexy ut. Det er distraherende og slitsomt det, men vet hva, det er noe som heter å deal with it. Et ukjent begrep for dere kvinner sikkert, men det går faktisk an. Prøv det. Anonymous poster hash: 99169...53a Skal passe på å ta på meg utslitte joggiser neste gang jeg trener. Er tungt å jogge i, men tights er tydeligvis ikke greit å kle seg i. Noen andre som reagerer på dette med MAT? TSAnonymous poster hash: 34411...cd6
penny_ Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Jeg syns det er merkelig at de har lunsjen sin i resepsjonsområdet. Er ikke det vanlig å ha et eget lunsjrom? Hvis de har en sånn forslagskasse så får du skrive et anonymt forslag til dem Treningssenteret mitt har i alle fall det.
Gjest Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Det er jo bare å gi (hyggelig) beskjed om hvordan du opplever dette? Ikke sikkert de har tenkt over at det ikke er så ok for alle. Hvis maten kun er for de ansatte er det jo en uting å ha det i et område hvor kundene også oppholder seg. 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Jeg syns det er merkelig at de har lunsjen sin i resepsjonsområdet. Er ikke det vanlig å ha et eget lunsjrom? Hvis de har en sånn forslagskasse så får du skrive et anonymt forslag til dem Treningssenteret mitt har i alle fall det. De har jo et eget rom rett ved siden av, med like stort spisebord som det som står ved resepsjonen. Aldri sett noen spise der inne (det er glassdør der, så ser jo at rommet sjelden er i bruk). Ingen forslagskasse der. Så må enten si ifra face to face, eller sende en mail. Jeg hadde ikke brukt en sur tone uansett måte å si ifra på, men hadde likt å være anonym, da jeg er på dette senteret hver dag.Anonymous poster hash: 34411...cd6
Gjest iGirl Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Ja, det er rart å reagere på. Men siden dette er et kvinneforum er jeg ikke overrasket. Vet du hva so mer distraherende på gymmen? Jenter i tights og signlet, minishorts og som gjør alt for å se sexy ut. Det er distraherende og slitsomt det, men vet hva, det er noe som heter å deal with it. Et ukjent begrep for dere kvinner sikkert, men det går faktisk an. Prøv det. Anonymous poster hash: 99169...53a Vi måtte pent lære oss "å deal with it" når menn begynte å henge på kvinneguiden. TS: jeg hadde ikke digga dette... at jeg tar meg helt ut fysisk og kjenner blodsmaken i munnen mens de ansatte sitter og spiser kake?! Nei... kanskje du kan sende en e-post til administrasjonen? Man skulle tro de kunne trykke i seg kaka på bakrommet.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Hvorfor er det ubehagelig at det lukter mat? Skjønte ikke helt Anonymous poster hash: 4e626...cce
pippip Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 (endret) Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg var innom et treningssenter forrige uke og det luktet vafler i hele resepsjonsområdet. Jeg spurte en av de ansatte og det viser seg at hver fredag formiddag er det vaffelkos for pensjonister midt i resepsjonen. Hvorfor i alle dager skal man ha det på et treningssenter? Nå holdt lukten seg heldigvis i resepsjonen, men jeg hadde allerede fått utrolig lyst på vafler Jeg ville sendt en mail til sjefen og sagt ifra. Endret 31. august 2015 av pippip
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Høres merkelig ut, og definitivt noe du bør ta opp med ledelsen. Synes ikke dette er noe som hører hjemne på et treningssenter i det hele tatt.Anonymous poster hash: e963d...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå