AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hvilket strikkeprosjekt har dere gående nå? Link gjerne til bilde/oppskrift. Jeg strikker en barne-mariusgenser i tradisjonelle farger:) Vet ikke hva neste prosjekt blir, trenger inspirasjon. Anonymous poster hash: 3fd52...cf6
Gjest Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Pål og Paula kofte til minstemann. Bildet er lånt fra instagram via google bildesøk.
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Jeg klarer jo aldri å bare holde meg til ett prosjekt av gangen, så her kommer en rekke "work in progress": - Teppe til voksen person, eget design. (tar bare veldig lang tid på pinne 2,5) - Knelang jakke, eget design (venter på garnleveranse) - Jakke fra Purl Bee. Må strikke ermer og montere - Raglangenser med knappestolpe fra Pierrot (er ferdig med bakstykket) - Babyteppe i marineblåt og hvitt, eget design. Må strikke kant og feste tråder. - Babyteppe fra Purl Bee. Har omlag halve igjen - Stort teppe, eget design. Ble satt på vent da varmen kom. Tar det opp igjen når ånden er tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå