AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hvilken treninssenter bure jeg trene på? KAn godt ta bussen? Hvordan melder man seg inn? Møter man bare opp og sier man vil begynne å trene ? Anonymous poster hash: b4c52...651
PingoPride Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 (endret) Ja, bare gå i skranken og si at du vil ha treningsmedlemskap. Selv trener jeg kun på studentsenteret, men det er først og fremst fordi det ligger nærmest meg. Der har de apparater, stort utvalg av fellestimer og basseng. Endret 31. august 2015 av PingoPride
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Ja, bare gå i skranken og si at du vil ha treningsmedlemskap. Selv trener jeg kun på studentsenteret, men det er først og fremst fordi det ligger nærmest meg. Der har de apparater, stort utvalg av fellestimer og basseng. Tusen takk! Da gjør jeg det i morgen! :D Anonymous poster hash: b4c52...651
mijaa Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Jeg liker Studentsenteret og Vektertorget best! Har enda til gode å sjekke ut avdeling Kronstad, men håper virkelig det er bra, for det er rett nedi veien fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå