Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Hvor vanskelig er det for en jente/kvinne å finne seg en ny mann når hun er mor i tillegg? det ser ut som om jeg blir alene snart slik som forholdet er. Vi har et mindre barn sammen. Det er overhodet ikke meningen å begynne å planlegge nye forhold nå, det er ikke det, men fikk nesten litt panikk med tanke på at man ønsker jo å finne en "drømme mann" akkurat som før man ble mor, jeg er da bare 26 år, men er det ofte man finner noen som vil ha denne pakken da? dette er så uvant en tanke for meg, hadde aldri i verden sett for meg at jeg kom til å bli alene mor :-(
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 Det kommer nok an på hvor du bor(!!!) og hvor du har ellers sjans på å treffe en mann..
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Det er ikke verre enn det var før du fikk barn.. De som ikke vil ha "ferdigpakke" vil du nok ikke ha likevel.. Ta tiden til hjelp :-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #4 Skrevet 16. september 2004 Ta en titt rundt deg. Tror du virkelig at det blir ett problem? Vi lever da i en mine,dine og våre barn verden.
Gjest ikke meg Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 Hei du!! Mine 2 bestekompiser har fått full pakke og de er såååå glad i jenta og ungen!! No worries!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2004 #6 Skrevet 16. september 2004 Mine kompiser vil ikke ha damer med "bagasje", sier de...men det er vel nok av menn som ikke har noe imot det også
Lee Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Blir litt sånn: :o og sånn Også tenker jeg at det er sikkert egentlig ikke der din største bekymring ligger, når du nå snart går ut i en singeltilværelse som alenemor... Selv om det høres sånn ut... Så da skal ikke jeg si noe annet enn det at det å få seg kjæreste , fordi om man har barn, sjeldent er et problem! Som noen før her sa, de som ikke er interessert i dame med barn, finner forhåpentligvis du lite interessante!
Tundra Skrevet 16. september 2004 #8 Skrevet 16. september 2004 Som andre over her sier så er mine, dine, våre barn blitt et begrep i vår tid. Dette er ikke noe uvanlig lenger. Det er nesten mer uvanlig at man klarer og holde sammen. Synd og si akkurat det der men. Ikke bekymre deg for det. Er selv 25 med en sønn på 3, og har klart meg utmerket alene. Og har også møtt en mann som har barn. Denne kombinsjonen er bra. Vi har det flott sammen. Og det vil sikkert du også få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå