Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 Hejsan! Ær det nån som har några bra och lite frækka sms på lager? Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 8. juli 2002 #2 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg har mange!!! :D Men det sprøs om ikke de fleste vil bli sensurert her... :oops: Har nemlig en del grove. Men jeg kan jo ta noen som ikke er sånn veldig grove! Hvis du vil ha grovere får du sende meg en PM med mailadresa di eller noe slik at jeg kan sende deg der... Her kommer noen som forhåpentligvis ikke blir sensurerte... ENJOY! * Pressemelding: Snehvit sparket fra Disneyland! Hun ble sist sett sittende oppå Pinocchios ansikt mens hun skrek: "Lyv, din lille dritt! LYV" * Tusen takk for nakenbildet vi fikk av deg. Det er nå kopiert og sendt rundt i Afrika. Folketallet er nå på vei ned da de fullstendig har mistet sexlysten * Melding fra legekontoret: Din søknad om penisforlengelse er avslått! Legen er nødt til å ha et utgangspunkt * En ung vakker kvinne, ganske berusa. Drømte om han som tok av 'a trusa. Hun stønnet og peste og rei så det susa, men våkna med knyttneven langt oppi musa... En start iallfall! Så får du velge selv om du vil ha enda grovere fra meg. Men de kan jeg ikke skrive her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå