Gå til innhold

Ømme nipler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som har brukt p-stav i 3 år nå. Har ikke hatt mensen i det hele tatt i løpet av denne tiden, og har heldigvis ikke blitt gravid heller. Fant det kortet jeg fikk da jeg tok den hvor det står at datoen for å ta den ut var 28/08-15 (fredag).

Nå de siste dagene har jeg hatt veldig ømme brystvorter, det er sånn at det er veldig ubehagelig å ta på dem kan man si. Det er også ubehagelig å "presse" på brystene.

Har søkt litt på det, men det kommer bare opp lenker av kvinner som prøver å bli gravid og slikt, noe jeg definitivt ikke tror og håper jeg er. Men for å bli litt mer klok på det, så spør jeg her:

Er det noen som har noe lignende erfaring med dette? Eller vet hvorfor man får slik ømhet i brystene/niplene?

Og om dette kan være relevant, så var sist jeg hadde samleie natt til fredag.

Anonymous poster hash: 8f2d7...f31

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor du har ømme BRYSTVORTER men p-staven din mistet jo ikke absolutt all virkning den 28. August. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ringt legen min og fått time til å sette inn ny stav, og mens jeg var der hadde jeg bedt legen sjekke om jeg var gravid.

• Liker 1
Skrevet

BRYSTVORTER!! Nipler er metallskruer.

Anonymous poster hash: 0fd50...3b8

• Liker 1
Skrevet

NIPLER! Du som er 20 år bør virkelig skrive bedre....

Anonymous poster hash: 9d929...6ae
Skrevet

Kan jo være så enkelt som at du har pms? Siden det er tre år siden du har hatt mensen har du kanskje glemt hvor ubehagelig det er? ( snakker av erfaring, slutta på P piller og hjelpes så vondt jeg får før mens i både bryst, rygg og mage)

Jeg sliter litt med følsomme brystvorter. Prøv brystvortekrem. Prøv også å bruke en bh som passer slik at du unngår friksjon, det hjelper meg. Gjerne sportsbh. Å gå uten bh under løs topp er døden for meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...