AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Skal flytte på hybel til en mindre by og skal ha med en gammel sykkel. Er fæl til å rote bort/ legge fra meg ting og har derfor skrevet navnet mitt med sprittusj på sykkelen i håp om at noen ringer meg dersom de finner den forlatt. Men vær og vind tar fort bort sprittusj. Andre måter å skrive navn på sykkelen? Finnes det feks malingstusj!Anonymous poster hash: 8ef40...450
Sølvrosen Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 (endret) Prøv å sette en bit blank pakketeip over stedet du har skrevet på med sprittusj, da blir det ikke så lett slitt bort. Pass på at ramma er helt ren og tørr der du setter teipen, for rusk som sitter fast kan skade lakken. ps: Skriv nummeret ditt også, ikke bare navnet. Endret 31. august 2015 av Sølvrosen
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Neglelakk, kanskje? Anonymous poster hash: ea593...49b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Takk for tips! ts Anonymous poster hash: 8ef40...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå