AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Del Skrevet 31. august 2015 Hei! Har holdt på med en engelskmann i en liten stund nå, er ikke offisielt kjærester men er like før Pga reising og jobb har jeg ikke sett han på rundt 3 måneder, reiser på besøk om et par uker og derfor lurte jeg på om noen hadde noen idèer til en liten gave jeg kan ha med til han? Kanskje noe som har noe med Norge å gjøre da det virker som han synes det er artig at jeg er norsk hehe. Men ostehøvel og trollfigurer er liksom ikke helt greia til en 23 åring føler jeg. Tusen takk for innspill folkens Anonymous poster hash: fcaec...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 31. august 2015 #2 Del Skrevet 31. august 2015 Tannregulering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2015 #3 Del Skrevet 31. august 2015 Strikkeplagg med norske mønster. Lue, skjerf, eller kanskje kjærestevotter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Del Skrevet 31. august 2015 Tannregulering. Haha! Anonymous poster hash: c77b8...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Del Skrevet 1. september 2015 Melkesjokolade eller Kvikk Lunsj.... Anonymous poster hash: 8a37b...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 1. september 2015 #6 Del Skrevet 1. september 2015 Strikk er jo ikke så dumt, men lusekoft er muligens litt dyrt. Torshammer om han er litt \m/. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. september 2015 #7 Del Skrevet 1. september 2015 Strikk er jo ikke så dumt, men lusekoft er muligens litt dyrt. Torshammer om han er litt \m/. Ja, kofte eller genser kan bli dyrt. Hvis ikke TS kan strikke selv da? Derfor foreslår jeg heller mindre plagg som lue, skjerf eller votter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #8 Del Skrevet 5. september 2015 Melkesjokolade eller lusekofte..... Anonymous poster hash: 8a37b...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå