AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Uten sminke har jeg en ok hud, i gode perioder. Med sminke så får jeg alltid mye mer uren hud, alt fra større porer og småkviser til av og til store dype byllekviser og røde irriterte områder. Hvis jeg ikke har brukt sminke på noen uker, huden er grei, jeg legger på sminke, så går jeg med kviser og stygg hud de neste dagene-ukene, og da unngår jeg å møte folk fordi jeg føler meg så stygg. Åpenbart sensitiv for sminke, og mineralpudder som Bare Minerals som de fleste anbefaler gjør også huden min mye mer uren! Har prøvd mange forskjellige over tid men ikke funnet noen hvor huden min holder seg stabil og fin i. Enten får jeg uren hud eller så får jeg superblank fet hud som tørker av i flak når sminken er av igjen. Hjelp er det fler som opplever det sånn og til dere med samme erfaring hva kan jeg gjøre/bruke??? Jeg er voksen og ferdig i puberteten, hvis det har noe å si, og en blandet hudtype med fete nesevinger og panne og litt under øynene men tørr resten. Anonymous poster hash: ea4ae...26b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 bruk rene naturprodukter. og rens børsten!! Anonymous poster hash: fe979...35e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 bruk rene naturprodukter. og rens børsten!! Anonymous poster hash: fe979...35e Eneste jeg er enig med her er at det er lurt å vaske børstene en påfører sminken med. TS, kan du liste opp hva du har prøvd? Og hvilke andr produkter du bruker ellers - rens, hudkrem osv.? Det er åpenbart noe du reagerer på i sminken din, det gjelder bare å finne ut av hva det er, og så finne produkter uten. Anonymous poster hash: 2e2ac...e32
Kittie_ Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 (endret) For meg hjalp det å bytte til MAC. Vet ikke om det er tilfeldig. Endret 31. august 2015 av Kittie_
Amalieand Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Jeg har også veldig sensitiv hud og gidder ikke bruke sminke på huden lenger!(19år) en foundation/pudder er for å jevne ut hudtonen, og jeg føler jeg ikke trenger å jevne ut noe jeg får sjeldnere kviser, men hvis det skal oppstå kviser så bruker jeg concealer på kvisene. Jeg har faktisk også merket at Mac produktene funker! Jeg brukte Mac concealer pro longwear og kvisene mine forsvinner faktisk veldig fort av å bruke den, skikkelig rart! Hvis du halvfet hud kan du jo også bruke blotte papir(tror det er det det kalles) å ha med i vesken håper du finner ut av det!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Dropp sminken? Er bare bortkastede penger og overfladisk fjas allikevel. Anonymous poster hash: fb6cb...4d2
peppermyntete Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Jeg hadde, nei vent jeg har! droppet sminken. Ser mye bedre ut også, uten foundation masken som så mange norske damer har
Gjest Evans Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Hvis du får uren hud av sminke, hvorfor ikke gå uten? Du kan fortsatt ha litt på øya, om du liker det. Men ikke noe i ansiktet. Prøv heller ut gode kremer
.SALLY. Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Hvilke hudpleie produkt bruker du? Det er kjempe viktig å ha en god base før du legger makeup! Og du sliter med tørrhet i overhuden hjelper det med en forsiktig peeling, det funker kjempe bra for meg. Og som de andre sier, vask børsene!! Du kan kjøpe en spray som du kan bruke hver dag som fjerner alt av bakterier (man bruker det når man legger makeup i butikk) Og en god primer er kjempe viktig
funginger Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 Hvis du har fin hud uten, hvorfor i alle dager skulle du bruke masse sminke? Du kan bare holde deg til maskara/annen øyesminke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå