AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #101 Skrevet 24. september 2015 Hva slags fittelepper foretrekker du? Store eller små? Snakker dere lesber om størrelser og utseender på fitter på samme måte som heterofile venninner gjerne diskuterer kuk? Heterodamer flest liker nok relativt store peniser, er det mulig å generalisere på samme måte når det gjelder lesbers preferanser angående vulvaer?Anonymous poster hash: 953d6...d5a Har aldri diskutert sånt med venninner, med mindre det var noe helt spesielt med den. Da må det liksom nevnes. Foretrekker helt klart små om jeg gir oral, mindre "rot" . men når det kommer til alt annet så spiller det ingen rolle. Syns ikke store er stygt. Svarte på den jeg og så du får et mere nyansert svar Anonymous poster hash: 158c3...30a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #102 Skrevet 24. september 2015 Hvordan reagerte dine nærmeste når du fortalte dem om at du var lesbisk? Anonymous poster hash: 35b36...14d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #103 Skrevet 24. september 2015 Jeg lurer på hva man bør gjøre, om man er voksen kvinne og alltid har latet som man liker gutter/menn fordi alle andre gjør det. Men opplevde god sex og sånn med en mann gjennom noen år. Det var greit, men veldig "tomt" eller rart. Vanskelig å forklare. Men har vært uten kjæreste i flere år og savner ikke en mann i det hele tatt, kan ikke engang tenke meg å kysse en mann igjen engang, jeg ser ikke for meg at jeg skal ha en kjæreste i det hele tatt egentlig, og litt fordi jeg er redd for å utforske mer av meg selv. Men kjenner at jeg drømmer noenganger om å være sammen med en jente/kvinne... Mest i forhold til det å være sammen med noen, og ikke bare sex. Men jeg blir redd med tanke på sex og sånt fordi det er en del av et forhold, og jeg liker ikke tanken på å slikke der nede eller motta oralsex... Lurer på hva jeg burde gjøre? Tror du jeg er lesbisk? Det er kjempeflott av deg å lage og svare på en slik tråd. Anonymous poster hash: e3277...5d8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #104 Skrevet 24. september 2015 utflod er teknisk sett det samme som fittesaft, så egentlig ikke Nei. Det er hverken teknisk eller praktisk sett det samme. HALLO???? Anonymous poster hash: 09b7c...17f 3
Gogirl Skrevet 28. september 2015 #105 Skrevet 28. september 2015 Hva slags fittelepper foretrekker du? Store eller små? Snakker dere lesber om størrelser og utseender på fitter på samme måte som heterofile venninner gjerne diskuterer kuk? Heterodamer flest liker nok relativt store peniser, er det mulig å generalisere på samme måte når det gjelder lesbers preferanser angående vulvaer?Anonymous poster hash: 953d6...d5a jeg kan ikke snakke for alle lesber, men jeg fore treker små. Jeg snakker ikke om slik med mine lesbiske venner. Men det kan hende andre prater om det.
Gogirl Skrevet 28. september 2015 #106 Skrevet 28. september 2015 Hvordan reagerte dine nærmeste når du fortalte dem om at du var lesbisk? Anonymous poster hash: 35b36...14d de sa at de støtter meg og aksepterer meg uansett og de ble ikke så veldig overasket.
Gogirl Skrevet 28. september 2015 #107 Skrevet 28. september 2015 Jeg lurer på hva man bør gjøre, om man er voksen kvinne og alltid har latet som man liker gutter/menn fordi alle andre gjør det. Men opplevde god sex og sånn med en mann gjennom noen år. Det var greit, men veldig "tomt" eller rart. Vanskelig å forklare. Men har vært uten kjæreste i flere år og savner ikke en mann i det hele tatt, kan ikke engang tenke meg å kysse en mann igjen engang, jeg ser ikke for meg at jeg skal ha en kjæreste i det hele tatt egentlig, og litt fordi jeg er redd for å utforske mer av meg selv. Men kjenner at jeg drømmer noenganger om å være sammen med en jente/kvinne... Mest i forhold til det å være sammen med noen, og ikke bare sex. Men jeg blir redd med tanke på sex og sånt fordi det er en del av et forhold, og jeg liker ikke tanken på å slikke der nede eller motta oralsex... Lurer på hva jeg burde gjøre? Tror du jeg er lesbisk? Det er kjempeflott av deg å lage og svare på en slik tråd. Anonymous poster hash: e3277...5d8 jeg synes du skal følge magefølelsen og hjerte og prøve deg fram og tørre og eksperientere litt for å finne ut hva du liker. Du kan prøve å gå på date med en kvinne foreksempel eller prøve nettdating på gaysir.no eller skeiv.no. Det tok tid for meg også å finne ut hva jeg liker og akseptere det jeg kom fram til. For å finne ut om du er lesbisk eller bifil så anbefaler jeg å eksperimentere litt med andre kvinner og kjenne etter hvordan det føles og om du liker det. Det gjorde jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #108 Skrevet 29. september 2015 Hva slags fittelepper foretrekker du? Store eller små? Snakker dere lesber om størrelser og utseender på fitter på samme måte som heterofile venninner gjerne diskuterer kuk? Heterodamer flest liker nok relativt store peniser, er det mulig å generalisere på samme måte når det gjelder lesbers preferanser angående vulvaer?Anonymous poster hash: 953d6...d5a Jeg foretrekker at de er litt størrelse på tingene, klitoris er viktigst. En stor klitoris er lettere å håndtere og ofte mer følsom. Kjønnslepper er ikke så viktig, men de kan gjerne være store de også, siden det ser finest ut. Anonymous poster hash: 93f75...a16
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #109 Skrevet 29. september 2015 Nei. Det er hverken teknisk eller praktisk sett det samme. HALLO???? Anonymous poster hash: 09b7c...17f Hallo? Hva tror du er forskjellen? Begge deler er sekreter fra skjeden, du har ikke to forskjellige kraner der nede. Anonymous poster hash: 93f75...a16
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #110 Skrevet 29. september 2015 Hvordan bestemmer man hvem som skal være store skje og lille skje når man ligger i skje? Anonymous poster hash: 8c745...493
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #111 Skrevet 29. september 2015 Hva slags fittelepper foretrekker du? Store eller små? Snakker dere lesber om størrelser og utseender på fitter på samme måte som heterofile venninner gjerne diskuterer kuk? Heterodamer flest liker nok relativt store peniser, er det mulig å generalisere på samme måte når det gjelder lesbers preferanser angående vulvaer?Anonymous poster hash: 953d6...d5a Heterodamer foretrekker stort utstyr ja Regner med lesber gjør det samme, ingen vil vel ha noen som ser ut som et barn der nede. Anonymous poster hash: 2ce00...934
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #112 Skrevet 29. september 2015 Har du sugd pikk? Har du noen gang hatt trekant hvor en mann har deltatt? Liker du å se andre damer suge pikk?Anonymous poster hash: e0ea0...dea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #113 Skrevet 29. september 2015 Hvorfor er det ofte i et lesbisk forhold at en av partnerne ser ut som en mann (klesmessig, utseendemessig og i oppførsel)? Har ikke da den feminine partneren i forholdet egentlig en heterofil legning? Anonymous poster hash: 21ca9...5ef Jeg er også lesbisk, og ønsker å svare på denne påstanden. Det er nok mest en myte at det ofte er slik. Dersom man har slike par, så er det ikke sånn at den kvinnen som har noen maskuline trekk endrer kjønn. Det er fremdeles en kvinne, og det er en kvinne som den andre parten tiltrekkes av. Anonymous poster hash: 43f26...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #114 Skrevet 30. september 2015 Hallo? Hva tror du er forskjellen? Begge deler er sekreter fra skjeden, du har ikke to forskjellige kraner der nede. Anonymous poster hash: 93f75...a16 Ja, akkurat som at sæd og urin er det samme.Anonymous poster hash: db19b...340 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #115 Skrevet 30. september 2015 Ja, akkurat som at sæd og urin er det samme.Anonymous poster hash: db19b...340 Sæd og urin er to ulike væsker som er ulikt sammensatt og produseres på to forskjellige steder. (Nyre/urinblære og testikler.) Venter spent på en lignende forklaring som viser at utflod og fittesaft kan sammenlignes med dette. Urin og fittesaft er like forskjellige hos damer også. Anonymous poster hash: 93f75...a16 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #116 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor må dere lesber bruke leketøy til å penetrere hverandre med? Siden dere tydeligvis ikke liker pikk, hva er da annerledes med leketøy? Anonymous poster hash: c467f...fae 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #117 Skrevet 30. september 2015 Sæd og urin er to ulike væsker som er ulikt sammensatt og produseres på to forskjellige steder. (Nyre/urinblære og testikler.) Venter spent på en lignende forklaring som viser at utflod og fittesaft kan sammenlignes med dette. Urin og fittesaft er like forskjellige hos damer også. Anonymous poster hash: 93f75...a16 Det du kaller fittesaft, er egentlig plasma fra den vaginale veggen og sekret fra slimkjertler som kalles bartholinske kjertler. Denne væsken er blank, og er det nærmeste en kvinne kommer det som kalles precum hos menn. Utflod, er noe helt, helt annet. Utflod er koblet opp mot menstruasjonssyklusen, og prosessen starter i livmorshalsen. Denne væsken varierer i farge, men er ofte hvit eller gulaktig. De to tingene er på ingen måte de samme, og om du har trodd dette så beklager jeg ovenfor de som skulle ha lært deg opp annerledes. Anonymous poster hash: 2ce00...934 1
Gogirl Skrevet 30. september 2015 #118 Skrevet 30. september 2015 Hvordan bestemmer man hvem som skal være store skje og lille skje når man ligger i skje? Anonymous poster hash: 8c745...493 [/quote man snakker sammen og blir enig om det.
Gogirl Skrevet 30. september 2015 #119 Skrevet 30. september 2015 Har du sugd pikk? Har du noen gang hatt trekant hvor en mann har deltatt? Liker du å se andre damer suge pikk?Anonymous poster hash: e0ea0...dea Nei, Nei Og nei.
Gogirl Skrevet 30. september 2015 #120 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor må dere lesber bruke leketøy til å penetrere hverandre med? Siden dere tydeligvis ikke liker pikk, hva er da annerledes med leketøy? Anonymous poster hash: c467f...fae vi liker dildoer fordi vi liker også å bli penetrert selv om vi foretrekker å ligge med kvinner. Det er ikke alle som bruker leketøy og liker penetrering. Noen liker det noen liker det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå