AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #81 Skrevet 3. september 2015 Jeg har en venninne som er lesbisk, men som fornekter det for alt og alle. Hun er virkelig ulykkelig og deprimert pga dette. Hvordan skal jeg hjelpe henne? Bør jeg oppfordre henne til å komme ut av skapet? Hun er 22 år. Anonymous poster hash: 4d8b4...63a
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #82 Skrevet 24. september 2015 Liker du å bruke strap on? I tilfelle i hvilkene ende vil du være? ja, jeg liker å være den som har den på. 1
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #83 Skrevet 24. september 2015 Vel, det jeg lurer på er jo hvordan enkelte kan kalle seg lesbiske når de fysisk og psykisk foretrekker mennesker som kunne vært menn i enhver sammenheng med klær på. Hva er forskjellen på en kvinne som ser ut som en mann (traktorlesbe for å være generalisere og være litt stygg) og en faktisk mann? Man er vel ikke i et forhold utelukkende fordi tissen går utover eller innover? Anonymous poster hash: 21ca9...5ef en traktorlesbe er fortsatt en kvinne.
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #84 Skrevet 24. september 2015 Jeg har en venninne som er lesbisk, men som fornekter det for alt og alle. Hun er virkelig ulykkelig og deprimert pga dette. Hvordan skal jeg hjelpe henne? Bør jeg oppfordre henne til å komme ut av skapet? Hun er 22 år. Anonymous poster hash: 4d8b4...63a . Noen lesbiske bruker tid på å finne ut og akseptere at de er lesbiske. Jeg synes du skal la venninnen din få bruke tiden til hjelp for å finne ut av dette på egen hånd. Støtt henne og ikke mas på henne. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #85 Skrevet 24. september 2015 Vel, det jeg lurer på er jo hvordan enkelte kan kalle seg lesbiske når de fysisk og psykisk foretrekker mennesker som kunne vært menn i enhver sammenheng med klær på. Hva er forskjellen på en kvinne som ser ut som en mann (traktorlesbe for å være generalisere og være litt stygg) og en faktisk mann? Man er vel ikke i et forhold utelukkende fordi tissen går utover eller innover? Anonymous poster hash: 21ca9...5ef Nå antar jeg at du er mann, en heterofil en. La oss si du er på byen, du sjekker opp ei dritheit dame. Hun blir med deg hjem, du kler av henne. Og BAM massive kukk og lange hårete hengeballer for alle penga. Hun er superklar for å ta deg i rumpa. Sprer du skinkene da fordi hun tross alt ser ut som ei heit dame. jeg hadde ikke ligget med henne. Fordi jeg ikke liker pikk. Jeg tenner ikke på det. Så for meg har utover/innovertiss noe å si. Se gjerne ut som en mann med klær på, mange menn er dritheite. Bare vær ei dame. Anonymous poster hash: 158c3...30a
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 24. september 2015 #86 Skrevet 24. september 2015 Skjønner at dette spørsmålet faller på sin egen urimelighet - ut ifra at du jo er lesbisk. Men OM du hadde hatt sex med en gutt, altså at han pulte deg.. ville du ha kunnet oppnå orgasme, eller ville du følt deg voldtatt og hatet sexen?
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #87 Skrevet 24. september 2015 Nå antar jeg at du er mann, en heterofil en. La oss si du er på byen, du sjekker opp ei dritheit dame. Hun blir med deg hjem, du kler av henne. Og BAM massive kukk og lange hårete hengeballer for alle penga. Hun er superklar for å ta deg i rumpa. Sprer du skinkene da fordi hun tross alt ser ut som ei heit dame. jeg hadde ikke ligget med henne. Fordi jeg ikke liker pikk. Jeg tenner ikke på det. Så for meg har utover/innovertiss noe å si.Se gjerne ut som en mann med klær på, mange menn er dritheite. Bare vær ei dame. Anonymous poster hash: 158c3...30a det jeg mente var : en traktorlesbe som er genetisk sett kvinne er fortsatt en kvinne selv om hun er maskulin
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #88 Skrevet 24. september 2015 Skjønner at dette spørsmålet faller på sin egen urimelighet - ut ifra at du jo er lesbisk. Men OM du hadde hatt sex med en gutt, altså at han pulte deg.. ville du ha kunnet oppnå orgasme, eller ville du følt deg voldtatt og hatet sexen? jeg hadde nok ikke følt meg voldtatt,men leg liker ikke å ha sex med menn. Jeg har prøvd men jeg fikk aldri orgasme med menn
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 24. september 2015 #89 Skrevet 24. september 2015 jeg hadde nok ikke følt meg voldtatt,men leg liker ikke å ha sex med menn. Jeg har prøvd men jeg fikk aldri orgasme med menn Ville du dermed sagt at det er like avtennende for deg å ha sex med en utovertiss, som det er for meg som en heteroseksuell mann å ha sex med en utovertiss. Er det same/same liksom? Ekkelt å tenke på for deg?
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #90 Skrevet 24. september 2015 Ville du dermed sagt at det er like avtennende for deg å ha sex med en utovertiss, som det er for meg som en heteroseksuell mann å ha sex med en utovertiss. Er det same/same liksom? Ekkelt å tenke på for deg? jeg tenner aller mest på fitter, så ja.
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 24. september 2015 #91 Skrevet 24. september 2015 jeg tenner aller mest på fitter, så ja. Føler du noen gang at du dermed er "født i feil kropp", eller at du "har feil kropp", eller at du skulle vært noe annerledes på noen som helst måte? (Håper ikke du tar dette som et krenkende spørsmål. Jeg er ikke ute etter å såre, og har ingen som helst fordommer - men jeg lurer genuint på det jeg spør om..
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #92 Skrevet 24. september 2015 Skjønner at dette spørsmålet faller på sin egen urimelighet - ut ifra at du jo er lesbisk. Men OM du hadde hatt sex med en gutt, altså at han pulte deg.. ville du ha kunnet oppnå orgasme, eller ville du følt deg voldtatt og hatet sexen? For meg var det vekselvis ekkelt og ubehagelig, i bestefall bare kjedelig og trist. Anonymous poster hash: 158c3...30a 1
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #93 Skrevet 24. september 2015 Føler du noen gang at du dermed er "født i feil kropp", eller at du "har feil kropp", eller at du skulle vært noe annerledes på noen som helst måte? (Håper ikke du tar dette som et krenkende spørsmål. Jeg er ikke ute etter å såre, og har ingen som helst fordommer - men jeg lurer genuint på det jeg spør om.. jeg har det ganske greit med kroppen min jeg
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #94 Skrevet 24. september 2015 Synes du utflod er ekkelt? Anonymous poster hash: e9f4e...e2f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #95 Skrevet 24. september 2015 Hvor deilig er lesbesex? På en skala fra 1 til 100 Anonymous poster hash: 487eb...781
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #96 Skrevet 24. september 2015 Jeg har alltid lurt på dette: når en kvinne e lesbisk og har damekjæreste, men denne dama er en typisk traktorlesbe, hvorfor vil man være sammen med en dame som kler og ter seg som en mann? Er ikke litt av grunnen til at kvinner tenner lå kvinne femininitet? Lurer også på om dere bryr dere om vide skjeder? Er det mer attraktivt og opphissende med en som er trang for dere og? Synes det er fint at du kjører spørrerunde! :-) Anonymous poster hash: b09ca...3ac
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #97 Skrevet 24. september 2015 Synes du utflod er ekkelt? Anonymous poster hash: e9f4e...e2f utflod er teknisk sett det samme som fittesaft, så egentlig ikke
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #98 Skrevet 24. september 2015 Hvor deilig er lesbesex? På en skala fra 1 til 100 Anonymous poster hash: 487eb...781 definitivt 100!
Gogirl Skrevet 24. september 2015 #99 Skrevet 24. september 2015 Jeg har alltid lurt på dette: når en kvinne e lesbisk og har damekjæreste, men denne dama er en typisk traktorlesbe, hvorfor vil man være sammen med en dame som kler og ter seg som en mann? Er ikke litt av grunnen til at kvinner tenner lå kvinne femininitet? Lurer også på om dere bryr dere om vide skjeder? Er det mer attraktivt og opphissende med en som er trang for dere og? Synes det er fint at du kjører spørrerunde! :-) Anonymous poster hash: b09ca...3ac man kan ikke bestemme hvem man blir forelsket i. Set er egentlig samme for meg om hun er trang eller vid, men det er litt digg å kjenne skjeden henner stramme rundt fingrene og da.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #100 Skrevet 24. september 2015 Hva slags fittelepper foretrekker du? Store eller små? Snakker dere lesber om størrelser og utseender på fitter på samme måte som heterofile venninner gjerne diskuterer kuk? Heterodamer flest liker nok relativt store peniser, er det mulig å generalisere på samme måte når det gjelder lesbers preferanser angående vulvaer?Anonymous poster hash: 953d6...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå