Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en blogg her for en time siden. Har sittet å lest litt igjennom den nå, og forstod hun var PT? Her er link: http://www.helenedrage.com/ 

Tror ikke jeg har sett en PT som har vært så formfull. Men det er jo flott at dem som har litt ekstra også kan utdanne seg som PT. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er PT ja. :) På Rampelys finnes det en egen tråd om henne hvis du ønsker å lese/diskutere :)

Skrevet

Tror ikke en må være tynn for å studere PT.

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo flott at dem som har litt ekstra også kan utdanne seg som PT. 

Tok en kikk på opptakskravet til Norges Idrettshøgskole og kravet for å komme inn på studiet "Personlig trener (PT) 30 sp" er generell studiekompetanse og noe de kaller "undervisningssamling 1" alternativt grunnfag idrett, idrett årsstudium, fysioterapi , faglærer kroppsøving eller andre idrett- og helsefag.

Kan ikke se at kroppsfasong, vekt eller egne prestasjoner er et krav...

Beklager, men denne uttalelsen ble bare for dum.

Anonymous poster hash: 1277a...454

• Liker 2
Skrevet

Nei, man kan jo ikke være PT så lenge man veier over 50 kg. Sorry, ass.

• Liker 1
Skrevet

Hun har rykte på seg for å være god også! :)

Anonymous poster hash: ea9f4...37b
  • Liker 1
Skrevet

Går det an, da? Hun har tross alt former!  :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Trodde det bare var anorektikere som kunne være Pter jeg.

Anonymous poster hash: d44d5...063

Skrevet

Nei det har hun virkelig ikke ;)

Anonymous poster hash: 0dba4...91a

• Liker 4
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

:skratte: ...ehhh nei ! Tror dette er en trolletråd for å skaffe flere lesere til bloggen...

Endret av gundagrynte
Skrevet (endret)

Personlig trener er ikke en beskyttet tittel, hvilket vil si at hvem som helst kan påberope seg å være det. 

Edit: dette er ikke kritkkk mot denne bloggeren, da jeg ikke har noen kjennskap til henne. Er mer en generell opplysning. 

Endret av veraa94
  • Liker 1
Skrevet

Nei SÅ KLART er det ikke en regel om at PT'er skal være slanke, men jeg hadde vært skeptisk om jeg var kunden.

Anonymous poster hash: 994dc...019
Skrevet

Funkygine da. Ikke slank, men PT?

Fotballfrue, slank og tar PT kurs....

Hvem ville du betalt for å trene deg ? :)

Gjest gundagrynte
Skrevet

Syns du ikke Funkygine er slank?? Syns hun ser veldig flott og veltrent ut jeg...FF er også meget veltrent men adskillig tynnere..Jeg ville valgt FF fordi hennes kroppstype inspirerer meg...Tynn og definert, noe jeg liker.

Skrevet

Funkygine er kanskje ikke slank på den måten at man bare er smal og liten, men det ligger betydelig mye mer innsats bak den kroppen hun har enn den Helene Drage har. Du sammenligner vel ikke muskuløse og stramme Funkegine med overvektige Helene Drage?

Hadde helt klart valgt Funkygine over Fotballfrue. Det vil ikke si at jeg hadde valgt Helene Drage over Fotballfrue.

Anonymous poster hash: 564b0...03e

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Funkygine er kanskje ikke slank på den måten at man bare er smal og liten, men det ligger betydelig mye mer innsats bak den kroppen hun har enn den Helene Drage har. Du sammenligner vel ikke muskuløse og stramme Funkegine med overvektige Helene Drage?

Hadde helt klart valgt Funkygine over Fotballfrue. Det vil ikke si at jeg hadde valgt Helene Drage over Fotballfrue.

Hva i all verden får deg til å tro at jeg sammeligner Funkygine med HD???? Du hadde valgt Funkygine, jeg hadde valgt FF :) Noen velger HD og uansett hvor merkelig jeg personlig syns det er så må folk få velge det som passer dem.

Skrevet

Hva i all verden får deg til å tro at jeg sammeligner Funkygine med HD???? Du hadde valgt Funkygine, jeg hadde valgt FF :) Noen velger HD og uansett hvor merkelig jeg personlig syns det er så må folk få velge det som passer dem.

Jeg siterte ikke deg en gang?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt en krone på noen av dem. Men så velger jeg personlig trener ut fra spisskompetanse, og ikke ut fra hvordan vedkommende ser ut selv.

• Liker 1
Gjest gundagrynte
Skrevet

Jeg siterte ikke deg en gang?

Beklager...min feil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...