Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg en del, men tar gjerne i mot nye råd! Jeg er 168 høy, har store pupper og er nesten 90 kg tung (gravid nå).

Jeg synes selv at topper og gensere skal ha utringing (enten v-form eller oval halsåpning eller dyp) og at boblejakke er en uting på meg, jeg kler best 3/4 lange ermer og lange ermer. Jeg eier ikke et stripete plagg, og går mye i sort. Vel, jeg trives i sort. :tunge1: Andre farger som går igjen i garderoben, enten det er overdeler eller tilbehør: Rød.

Synes det er utrolig vanskelig å se om jeg har rosa eller gul undertone i huden, så jeg er ikke helt trygg på hvilke farger jeg kan bruke. (Så jeg går for det jeg liker.) Vanskelig! :oops:

Venninner har sagt at jeg ser på meg selv som langt tykkere enn jeg er, og at jeg kler meg deretter. Klarer fortsatt ikke se meg slik de sier jeg er, men slik jeg tror jeg er. Likevel har jeg skjerpet meg veldig, og kjøper nå klær som passer meg, ikke klær som er romslige.

Pøs på med råd! Alt mottas med takk :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har fått med deg de tingene som slanker; sorte klær, v-hals eller utringet og litt lange gensere. Bare pass på at ikke gensrene er for vide.

Lang bukser som er litt videre nederst og lange skjørt er med på å gi en lenger/slankere figur. Er man kraftig/stor er det flott med stort tilbehør. Da mener jeg...velg litt store vesker og øredobber, store armebånd osv..

Litt høye sko og en riktig BH er et must :wink:

Det er vanskelig å si hva slags farger du kler uten å ha sett deg. Mørke farger forminsker og loddrette striper smalner. Hold deg unna store mønstre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...