Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #1 Del Skrevet 16. september 2004 Synes dere det er greit å "date" flere menn samtidig? (Da mener jeg ikke nødvendigvis sex altså, for det er litt for stygt ). Men hvis man bare spiser middag/går ut og drikker sammen plus telefonkontakt, det er vel ikke noe galt i å gjøre det med flere uten å fortelle dem om hverandre? Sånn i begynnelsen ihvertfall, før det blir alvorligere med en av dem?? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 16. september 2004 #2 Del Skrevet 16. september 2004 Ideèn er god i prinsippet. I praksis vet jeg ikke om noen menn som er interessert i romantiske middager what so ever- dersom det ikke blir sex på dem. Så hvis du vil sjonglere med flere er det greit å ha det in mind? "Bare venner" begynner å bli et slitent uttrykk. Dersom hverken du eller den du dater ikke er ute etter noe seriøst (det finner du ut av..)er det vel greit å ha et par på en gang for en periode. Men idet en mann sier at han er forelsket i deg og faller for deg er det på tide å slutte spillet og ta en kvikk avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 17. september 2004 #3 Del Skrevet 17. september 2004 Men idet en mann sier at han er forelsket i deg og faller for deg er det på tide å slutte spillet og ta en kvikk avgjørelse. Skriver under her. Ikke noe galt i å date flere på en gang, men det kommer jo litt an på hva du tror den andre parten legger i datingen deres, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 17. september 2004 #4 Del Skrevet 17. september 2004 Hadde aldri hatt samvittighet til det! Har venner / kamerater som jeg kan spise middag med, selvsagt, men når man kaller det en "date", eller det iallefall er romantisk potensial der et eller annet sted, da ville jeg følt meg utro hvis jeg holdt på med flere på en gang. Klarer aldri helt å forstå dating-opplegget, heller. bare ordet date legger et lite press på kvelden. Nei, det er mye enklere på bygdene i Norge, der man drikker seg full på heimbrent og havner i seng med første og beste av motsatt kjønn, og får unge og blir gift uten så mye styr og spill og taktikk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. september 2004 #5 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg mener man kan gjøre det, om du spiller med åpne kort. Syns det blir helt feil å skjule det for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 17. september 2004 #6 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg mener man kan gjøre det' date=' om du spiller med åpne kort. Syns det blir helt feil å skjule det for de.[/quote'] Helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 17. september 2004 #7 Del Skrevet 17. september 2004 Nei, det er mye enklere på bygdene i Norge, der man drikker seg full på heimbrent og havner i seng med første og beste av motsatt kjønn, og får unge og blir gift uten så mye styr og spill og taktikk! Høres deilig ut å slippe alt det urbane styre, nyibyen! Jeg ville heller ikke "datet" flere på en gang. Litt uredelig kan være... Og jeg hadde ikke orkert å bruke energi på flere mulige potensielle på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. september 2004 #8 Del Skrevet 18. september 2004 Det beste er vel å ta en date om gangen og eleminere ut etterhvert, men det er nå ikke alltid at det skjer i praksis da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 18. september 2004 #9 Del Skrevet 18. september 2004 Høres uansett ut som et luksusproblem. Her klarer jeg ikke få meg en date med EN gutt engang... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #10 Del Skrevet 28. september 2004 hm. da ville jeg i hvert fall prøvd å kalle dem og forholde meg til dem som kamerater inntil noe mer utviklet seg. Har aldri data, men opplevd å være betatt av to mer eller mindre samtidig... Hvis man dater tre-fire stykker og det utvikler seg et seriøst forhold med en av dem kan man kanskje komme opp i en litt kjip situasjon hvis man en gang i framtida forteller han at han "var en av flere"? Kjæresten min innrømte feks at han hadde hatt en slags greie, dog ikke seriøs eller interessant (det er han jo nødt til å si. men de hadde ikke pult, da) med ei jente da jeg møtte han, og jeg selv var mer eller mindre ulykkelig betatt av en kamerat av han (noe han fikk høre av kameraten, ikke av meg..)... sånt er jo ikke til å unngå, men jeg synes faktisk det er litt desillusjonerende at virkeligheten ikke er så rosenrød som man skulle ønske...Man bør prøve å holde tilværelsen såpass enkel (sin sti ren, osv) at man ikke føler at man MÅ skjule det for en evt kjæreste eller andre i nærheten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå