Gå til innhold

Noen som har vært i Krakow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om byen? Noen som vet prisene på mat og drikke ca? :) 

Anonymous poster hash: 46cb6...e7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Anonymous poster hash: 0b981...69f
Skrevet

Pen by, flott shoppingsenter, veldig billing mat og drikke selv om euroen har steget :)

Anonymous poster hash: b43a4...7c8
Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Anonymous poster hash: 0b981...69f

Fordi jeg har tenkt på en tur dit...? Hvorfor lurer du på hvorfor jeg lurer på det?:P

Anonymous poster hash: 46cb6...e7e

• Liker 1
Skrevet

Veldig fin by! Mat og drikke er utrolig billig. Jeg og mannen var på en restaurant anbefalt av Michelin-guiden, og for to hovedretter, øl og rødvin betalte vi i underkant av 400kr. For begge to altså. Man kan virkelig kose seg der uten å blakke seg.

Skrevet

Kjempeflott by! Har vært der flere ganger. Flott shoppingsenter, fine hoteller og fine restauranter i flere prisklasser. Vi spiste 4 stk ute på en "finere" resturant for 500kr innkl drikke. Ikke Micheling-fin, men i klassen over Egon lissom :)

Nå er det noen år siden sist jeg var der,'en jeg drar gjerne tilbake!

Skrevet

Å spise og drikke er latterlig billig. 1/3 av hva det koster hjemme. Ta en tur til jødekvartalet , veldig fin bydel. Shopping er så som så.

Skrevet

Veldig flott by, skal ned dit for 5 gang i slutte av oktober. God og billig mat.

Skrevet

Pen by, flott shoppingsenter, veldig billing mat og drikke selv om euroen har steget :)

Anonymous poster hash: b43a4...7c8

Nå betaler en ikke med Euro i Polen da, men zloty, Men sant nok den har steget den og. Likevel billig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...