AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Har lyst på noe godt noe så tenker meg på butikken. Hva kan jeg lage? Som inneholder sjokolade, er noenlunde sunt og enkelt ? Helst få ingredienser, da jeg er student og ikke har så mye utstyr til rådighet ..Anonymous poster hash: a8458...2ea
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Er ikke kresen heller . TS Anonymous poster hash: a8458...2ea
Djungelvrål Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Er ikke kresen heller . TSAnonymous poster hash: a8458...2ea Frys ned 2-3 bananer. Når de er frosne kjører du de i stavmikser/blender med litt oboy. Sunn sjokoladeis. 1
mbt Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Til neste gang ts: lag deg en frukt/bær salat med litt biter av 70% sjokolade! (Banan, jordbær, blåbær o.l) kan toppes med litt vaniljesaus, vaniljekesam eller lignende. Kjempe godt ☺️ 1
penny_ Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 (endret) Frys ned 2-3 bananer. Når de er frosne kjører du de i stavmikser/blender med litt oboy. Sunn sjokoladeis. Anbefaler kakao i stedet for oboy. Bananen er søt nok fra før. Har et annet forslag: Kake i kopp/bolle i mikroen. Bruk en standard usunn oppskrift og bytt ut litt av melet med havremel (malt havre) eller annen type mel. Bytt ut sukker med annen søtning. Bytt ut litt av oljen/smøret/melka med vaniljekesam. Varm det i en bakebolle på middels temperatur. Da får får en rund kake med sjokoladesaus i midten. Godt! Endret 8. september 2015 av lisamari
Rosewood Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Kok opp mørk sjokolade, og dypp frukt oppi Jordbær og banan f.eks
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Takk! :-)) Fyr løs med flere forslag om noen har! Liker godt frukt kombinert med noe sjokolade, som nevnt over her Anonymous poster hash: a8458...2ea
Pringle Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Frys ned 2-3 bananer. Når de er frosne kjører du de i stavmikser/blender med litt oboy. Sunn sjokoladeis.Tenkte å foreslå noe lignende - bananer er så søtt at det holder med vanlig kakaopulver:100 gram banan (gjerne fryst i skiver), 100 gram (1 dl) (hel)melk, 1 ss peanøttsmør (antageligvis helst usøtet) og 1 ts kakaopulver. Kjør i blender. Blir en vidunderlig smoothie. Mest sannynlig sunn også (om du ikke er allergisk mot noen av ingrediensene).
Flynn Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 ^ Åh, det må jeg prøve i morgen! Er skikkelig godtesjuk, håper dette hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå