Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt IKM igår, og tok en graviditetstest nå. Jeg la den fra meg da jeg ikke kunne se en positiv strek, men etter ti minutter så jeg på den igjen og da var det en svak rosa strek. Kan den være positiv selvom jeg leste av testen etter fem minutter? noen som har opplevd dette? (er fra billigtester.no) Skal teste igjen imorgen tidlig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle hatt IKM igår, og tok en graviditetstest nå. Jeg la den fra meg da jeg ikke kunne se en positiv strek, men etter ti minutter så jeg på den igjen og da var det en svak rosa strek. Kan den være positiv selvom jeg leste av testen etter fem minutter? noen som har opplevd dette? (er fra billigtester.no) Skal teste igjen imorgen tidlig =)

Følger denne. Jeg får positiv hver eneste gang etter ca 5-10 min...skjønner ingenting. Er de virkelig så dårlige liksom?

Anonymous poster hash: 2e51d...c6c

Skrevet

Det stemte på meg ! Streken ble klar etter fem minutter :) men før fem minutter var det meget meget umulig å se to streker =)

Skrevet

Jeg har ikke tidligere fått positiv strek etter 5 minutter, så veldig spent på neste test! Kan hende den kom før 5 minutter da jeg ikke tok tiden så nøye.. =P 

Skrevet (endret)

For en stund tilbake fikk jeg 3 svake positive tester ca. 10 min etter tiden med strimler fra billigtester, noe som aldri hadde skjedd før. Testet da jeg trodde jeg hadde IKM, men TR kom visst to uker senere, så aner ikke om de slo ut på EL? Selv om det ikke er mulig? Og jeg er sikker på at det var g-test og ikke EL-test :fnise: 
Nå når g-testene fra billigtester slo ut positivt var det ikke tvil, og de slo ut sterkere enn andre tester :) Lykke til!

Endret av Sille4
Skrevet

Jeg har fått positiv test etter tiden uten å være gravid - og jeg har fått det og har vært gravid. De er uansett ikke til å stole på, så ta en ny test i morgen du!

Anonymous poster hash: b5ba4...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...