AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 God søndag, nå vet jeg ikke om dette bør være under bryllupskategorien eller her, men jeg skal i et pakistansk bryllup, noe jeg ser veldig fram til Men kleskode gitt; jeg vet jeg må dekke meg til, men er det noen som vet om fine butikker, gjerne nettbutikker (bor ikke i Oslo så det relativt lite utvalg store klesbutikker utenom standard kjedebutikker) hvor de selger fine kjoler? Om det ikke er langermet burde det vel gå med et sjal rundt? Noen som har erfaringer? Del gjerne Eventuelle tips og råd, da jeg er lite oppdatert når det kommer til klær og mote Anonymous poster hash: e3d6d...f72
Wonders Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Trenger ikke langermet. Bare en som dekker skuldre og kløft. Kravebein kan du vise. Og bringe. Bare ikke kløft. Ta på en bolero over, så slipper du å sjase med sjal som sklir... Gjerne sterke farger. De er glad i pent oppsatt hår og sminke. Smykker, veske og sko pleier å enten matche eller være ganske synlige. Sånne små clutch finvesker vettu.... 1
Blosa Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 God søndag, nå vet jeg ikke om dette bør være under bryllupskategorien eller her, men jeg skal i et pakistansk bryllup, noe jeg ser veldig fram til Men kleskode gitt; jeg vet jeg må dekke meg til, men er det noen som vet om fine butikker, gjerne nettbutikker (bor ikke i Oslo så det relativt lite utvalg store klesbutikker utenom standard kjedebutikker) hvor de selger fine kjoler? Om det ikke er langermet burde det vel gå med et sjal rundt? Noen som har erfaringer? Del gjerne Eventuelle tips og råd, da jeg er lite oppdatert når det kommer til klær og mote Anonymous poster hash: e3d6d...f72 Hvis du har bunad, ville jeg gått for den 👍🏻😉
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Det kommer litt an på.I noen bryllup er de kvinnelige og mannlige gjestene adskilte,og da kan man gjerne ha litt dypere utringinger.Jeg ville tatt utgangspunkt i hvor konservativ venninnen din er. Synes Zalando har mye fint,og de har gratis frakt og retur også. https://www.zalando.no/dameklaer-cocktailkjoler/?length=lang Anonymous poster hash: 7100a...427
Wonders Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 (endret) Ville aldri brukt min bunad. Det kan bli mye venting, mange mennesker og varmt . Barn som er over alt og kan søle hva som helst.... Glem å få tilbake summen for evt rens. Aldri opplevd noen i bunad noen sinne på slike bryllup. Det hadde vært koselig om du kjente bruden godt og fikk låne kledning, shalwar kamiz, av henne.... Endret 31. august 2015 av Wonders
Gjest lolle Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Jeg har vært i pakistansk bryllup hos en god venninne av meg, du burde spørre om å låne de tradisjonelle festklærne som jentene bruker, det gjorde jeg på den ene festen! Var veldig moro og ikke minst behagelige klær å gå i, fikk også masse oppmerksomhet fra de andre venninnene hennes som syntes det var gøy jeg gikk med det! I det andre selskapet hadde jeg fotsid vanlig vestlig kjole, m et sjal over skuldrene. Fungerte helt fint. Gled deg, det er kjempegøy!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 På facebook finnes det flere nettbutikker som selger pakistanske klær i Norge, tror flere av de sender i posten også Bare søk på pakistanske/desi klær i Norge/oslo. Anonymous poster hash: 1854d...d9b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 På facebook finnes det flere nettbutikker som selger pakistanske klær i Norge, tror flere av de sender i posten også Bare søk på pakistanske/desi klær i Norge/oslo. Anonymous poster hash: 1854d...d9b Blir ikke det bare rart. Å "kle seg ut" i et bryllup. Synes det virker mye mer seriøst og erbødig å komme i sine vanlige penklær. Gjerne en bunad om du har. Anonymous poster hash: f7e79...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå