Gå til innhold

Mektig kveldsmat men ikke mange kcal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da tenker jeg mat som metter lenge. Da vil jeg anbefale egg. Gjerne sammen med bacon. Man blir ikke stappmett der og da (og det er jo også ubehagelig å bli på kvelden før man skal legge seg), og så holder man seg mett leeenge. :)

Anonymous poster hash: e17f9...a42
  • Liker 1

Annonse

Eggehvite-omelett. :)

Anonymous poster hash: cab02...c05

Eller enda bedre, ta med eggeplomma også! All smaken, vitaminene og mineralene ligger i eggeplomma. Eggehviten er bare vann. Man må ha fett også, ikke bare protein.

Anonymous poster hash: e17f9...a42

Da tenker jeg mat som metter lenge. Da vil jeg anbefale egg. Gjerne sammen med bacon. Man blir ikke stappmett der og da (og det er jo også ubehagelig å bli på kvelden før man skal legge seg), og så holder man seg mett leeenge. :)Anonymous poster hash: e17f9...a42

TS ber om råd med mat uten så mye kalorier i... Egg og bacon liksom?? Bare i ett egg er det nesten 100 kcal.

Havregrøt laget på vann/lettmelk metter godt. Ca 50 gram havregryn med 2 dl lettmelk + litt vann oppi er ikke mer enn 270 kcal. Hvis du liker den søt så kan du putte litt lettsyltetøy eller sukkererstatning i. Kjempegodt om kvelden og man blir passe mett som varer lenge :)

Anonymous poster hash: 60e55...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...