Gå til innhold

Mareritt om fremtiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg satt å pratet med noen mennesker rundt et bord, og det kom en båt i havn etterfulgt av endeløse immigranter med kniver og div. Spurte de rundt bordet hva vi skulle gjøre og de sa det er sånn det har blitt og at vi måtte gjemme oss heller. Vi måtte pløye oss gjennom folkemengder og gjemme oss mens vi hørte folk skrek, og hvor enn jeg befant meg i drømmen var det knivmenn (med hanekam :P )som lette etter meg.

Er helt matt i kroppen etter denne drømmen, og blir så redd det er en fremtidig virkelighet jeg drømmer om, da jeg har drømt om ting som har hendt før (selv om mange her inne vil hevde det er tilfeldig). Eller kan det være et resultat av min følelse av håpløshet for fremtiden? Andre som sliter med slike mareritter om dagen?

Anonymous poster hash: 6baed...068

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Har veldig mange drømmer selv,og ja,iblant skjer ting en drømmer om.Det tror jeg nok handler om at en er veldig intuitiv,og ubevisst får med seg ting. Tror ikke drømmen din trenger handle om fremtiden.Tror mer det handler om at du følelsesmessig ikke er på rett vei? Å drømme om vann handler veldig ofte om følelser,og det er jo der trusselen kommer fra i drømmen din.Nå er det ikke noen fasit,men det er det jeg tenker.

Gjest Elseby13
Skrevet

Flyktninger er desperate og fortvilte mennesker i nød. De flykter fra grusomme regimer, gjerne med små barn. Hvorfor skulle de løpe etter deg med kniv?

Underbevisst gjør du deg selv til offeret her, men det er jo flyktningene som er ofrene.

Skrevet

Flyktninger er desperate og fortvilte mennesker i nød. De flykter fra grusomme regimer, gjerne med små barn. Hvorfor skulle de løpe etter deg med kniv?

Underbevisst gjør du deg selv til offeret her, men det er jo flyktningene som er ofrene.

Nei, hvorfor skulle de stå for 100% av alle overfallsvoldtekter f.eks?

Eller knivstikke folk til døde på en trikk?

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Står flyktninger bak 100% av alle overfallsvoldtekt? Det visste jeg ikke.

Skrevet

Står flyktninger bak 100% av alle overfallsvoldtekt? Det visste jeg ikke.

Ikke vestlige innvandrere da..jeg vil anta de er flyktninger, hvis ikke, hvorfor er de her? Arbeidsinnvandrere?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

100%? Virkelig? Ingen vestlige mennesker har noen gang utført en voldtekt?
Skrevet (endret)

100%? Virkelig? Ingen vestlige mennesker har noen gang utført en voldtekt?

OVERFALLS...

Klart det er vestlige som utfører voldtekter også, men i alle typer voldtekter inkludert relasjons og fest, så er ikke-vestlige overrepresentert. 

Overfallsvoldtekter er dog en herlig berikelse vi har fått med innvandringen som vi ikke hadde før. 

Endret av FreeLife
Skrevet

Du ser for mye på tv.

Anonymous poster hash: 6d315...a79
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...