Gå til innhold

ta igjen for barndomstraumene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag: Det VAR du som stjal det viskelæret av meg i 1977. Og det var utrolig dårlig gjort av deg, frøken, å ikke høre på meg!!

Jeg kommer aldri til å tilgi dere det der. Drittunge, og forbannede kjerring!! :grine:

:wink:

Milo

Gjest Madam Felle
Skrevet

Såså, en dag kommer det sikkert til å gå over :trøste:

Skrevet

Nei, egentlig ikke.

fikk bare så lyst å si det...

jeg formoder alle har liknende episoder å få tatt dampen utav, og det var derfor jeg komponerte denne tråden.

Det var forøvrig et viskelær designet som Pluto, i gild oransje utførelse. Jeg hadde lyst til å banke opp den der Dag i ukevis etterpå...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis Dag er fra Stavanger er det en viss mulighet for at jeg faktisk har banket ham i ettertid.

Skrevet

Det er jo aldeles ypperlig dersom du har gjort det.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette forutsetter at han er rundt min alder (34), har sittet inne noen ganger og i tillegg gikk over fra celleknusing til forsøk på å knuse meg for fem år siden.

Kanskje det ble vanskeligere nå..?

:o

I hvert fall var han fra stavanger og het Dag.

Skrevet

Han er rundt 34, ja....

men..alt det andre vet jeg lite om.

Milo

Gjest Anonymous
Skrevet

OK, vi sier at det var ham.

Kjennes det bedre nå?

Skrevet

Huff...håper det ikke var den Dag jeg klina med på sommerferie for noen år siden!!

...en ussel viskelærtyv!!

*grøsse*

Skrevet

Åh, minner fra barndommen strømmer på...

Hanne, det var IKKE meg som stjal NKOTB-blyanten din!

Skrevet

Håvard .. jeg har forstatt dårlig samvittighet for at jeg glemte å levere tilbake Roger Withaker (ble det skrevet sånn?) LPen din... :oops:

Skrevet

Sorry, bestemor, at jeg kjøpte barbiedukken istedenfor bursdagsgave til broder`n, som pengene jeg fikk av deg skulle brukes til........men hun hadde jo så fiiiiiiin brudekjole på seg og forferdelig vanskelig å la vær å kjøpe :sjenert:

Skrevet

Den andre skoledagen måtte vi stille opp foran klasserommet, mens frøken talte oss opp med opprop. Jeg husker at jeg hadde litt dårlig mage, og jeg slapp en fjert. Du har helt rett, Yngve...det var ikke pent av meg å få de andre til å tro at det var deg.

Skrevet

Ok, det var meg og ikke nabogutten som kasta en snøball gjennom vinduet til "Sureerlig" :oops:

Er virkelig lei for det Lars.

Håper du tigir meg en dag. :veldigsur:

Skrevet

Frøken.. det var faktisk sånn at jeg ble ertet av han derre Vegard med den gale moren... Jeg bare hørte ikke hva du sa akkurat da du skulle snakke om det i klasse. Dessuten ser jeg i ettertid at det er synd på gutten med den gale moren.. Men man skal vel ikke erte andre fordet??

Og, en siste ting. Frøken du er en utrolig dårlig lærer med tanke på dine barnekunnskaper!

Sådet så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...