Gå til innhold

Trenger noen råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 30 år som er klar for å finne en å bli seriøs med.

De to siste årene har jeg hatt 2 forelskelser der jeg ønsket noe mer, den andre gjorde ikke det. Begge forelskelsene har vart ca ett år.

Innimellom har noen blitt interissert i noe mer med meg, men da har ikke jeg fått følelser.

Jeg innser nå at når jeg blir forelsket mister jeg meg selv litt og klarer ikke vise ordentlig hvem jeg er. Kan vel også oppfattes litt intens.

Noen som har tips for å klare å være seg selv, uavhengig av interessen man har for den andre.

Anonymous poster hash: 0f97d...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver..

Blir jeg forelska i noen så er jeg også ganske intens ,på den måten at jeg får liksom ikke nok av fyren...

Jeg og mitt blir litt glemt på en måte..

Har dessverre ingen råd for jeg burde isfåfall ta til meg de rådene selv :fnise:

Du er ikke alene om å ha det sånn i vertfall..:)

Skrevet

Er nok flere i den båten der. Jeg kan sette for mye til side av meg og mitt. Alltid klar i tilfelle han vil noe. Ergo prøver jeg bare å holde meg selv opptatt med ting jeg liker å gjøre og sammen med venner.

Planlegge ting med de og rett og slett utforske livet videre. Gjøre ting jeg aldri har gjort før. Og lese mye. Bare for.å få mest mulig fokus på meg selv.

Anonymous poster hash: bbe16...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...